نحوه ساخت پاورپوینت

قسمت ۲۹: دکمه‌های اقدام

۲۶ اسفند ۱۳۹۶

یکی از ابزارهای دیگری که می‌توانید از آن برای اتصال به یک صفحه اینترنتی، یک فایل یا آدرس پست الکترونیک استفاده کنید، دکمه‌های اقدام یا Action Button است. دکمه‌های اقدام اشکال ساخته شده‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را برای اتصال به صفحات یا اسلایدهای دیگر به کار ببرید. شما می‌توانید همه دکمه‌های اقدام را در …

یکی از ابزارهای دیگری که می‌توانید از آن برای اتصال به یک صفحه اینترنتی، یک فایل یا آدرس پست الکترونیک استفاده کنید، دکمه‌های اقدام یا Action Button است. دکمه‌های اقدام اشکال ساخته شده‌ای هستند که می‌توانید آن‌ها را برای اتصال به صفحات یا اسلایدهای دیگر به کار ببرید. شما می‌توانید همه دکمه‌های اقدام را در یک صفحه جمع کنید ( همانند فهرست عناوین) یا اینکه اجازه بدهید هر دکمه در یک اسلاید به نمایش درآید.
وارد کردن دکمه‌های اقدام در یک اسلاید
۱) بر سربرگ Insert کلیک نمایید.
۲) در گروه دستوری Illustrations بر دستور Shapes کلیک کنید.
۳) شکل دلخواه را برای انتخاب به عنوان دکمه اقدام انتخاب کنید.

اضافه کردن Action Button

۴) دکمه (شکل) انتخاب شده را با کلیک کردن بر نقطه دلخواه در اسلاید وارد کنید. کادر محاوره‌ای مربوط به Action Setting گشوده خواهد شد.

اضافه کردن Action Button۵) سربرگ Mouse click یا Mouse Over را انتخاب کنید انتخاب Mouse click به این معناست که فعال شدن دکمه اقدام تنها با کلیک ماوس صورت خواهد گرفت و نیز انتخاب Mouse Over به این مفهوم است که دکمه اقدام وقتی عمل خواهدکرد که شما ماوس را به روی آن بغلطانید.

۶) در قسمت Action on click گزینه Hyperlink to را انتخاب کنید. فلش بالا-پایین را کشیده و از منوی موجود یک مورد را انتخاب کنید.

اضافه کردن Action Button۷) در صورتی که قصد د ارید هایپرلینک شدن همراه با صوت باشد، جعبه Box مربوط به Play sound را انتخاب کرده و صوتی را از میان آن انتخاب کرده و OK
آزمایش دکمه اقدام:
۱) بر سربرگ Slide show کلیک کنید.
۲) درگروه دستوری Insert slide show بر گزینه From current slide کلیک کنید.

آزمایش Action Button۳) بر دکمه اقدام کلیک کنید.
۴) بعد از پایان آزمایش، بر هر جایی از صفحه کلیک کرده وگزینه End show را انتخاب کنید.

آزمایش کردن Action Button

۵) اگر دکمه اقدام مطابق دلخواه شما عمل نکرد، می‌توانید در سربرگ Insert به گروه Link رفته و بر دستور Action کلیک کنید.
۶) در کادر محاوره ای Action setting مطابق دلخواه تنظیمات را تغییر دهید.

یکی از خدمات مجموعه‌ی ppt.ir ساخت پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف است. در این خصوص می‌توانید به صفحه سفارش ساخت پاورپوینت سر بزنید یا با ما تماس بگیرید.
info@ppt.ir

0 دیدگاه برای “قسمت ۲۹: دکمه‌های اقدام”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “قسمت ۲۹: دکمه‌های اقدام” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

چطور می‌توان صندلی چرخ‌داری ساخت که بتواند از میان گل و ماسه با سرعت حرکت کند، و کمتر از ۲۰۰ دلار هزینه بردارد؟ “آموس وینتِر”، مهندس دانشگاه MIT، نحوه ی عملکرد مکانیکی صندلی چرخ‌دار مناسب برای تمامی شرایط زمین را، که ارزان‌قیمت و به راحتی قابل ساخت است — و به راحتی در دسترس نیز …

تکنولوژی

در این سخنرانی تکان دهنده، پی.دابلیو سینگر به ما نشان می دهد که چطور استفاده ی فزاینده از روبات ها در جنگ دارد واقعیت نبرد را تغییر می دهد. او برای ما روایتی از قلب داستان های علمی تخیلی را بیرون می کشد که امروزه دیگر چندان هم تخیلی نیستند.

تکنولوژی

ایو بهار و فرست نرث،از موتور سیکلت زیبا و قدرتمند برقیِ «میشن وان» پرده برداری می کنند. آنها اسلایدهایی از دوران دور کودکی (هنوز شبیه)خودشان را برای ما به نمایش می گذارند که نشان می دهد چگونه همکاری آن ها، دوستی و آرزوهای مشترکشان شروع شد.