اخبار و سایر

به ۱۰ هزار پاورپوینت رسیدیم…

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

با همراهی شما مخاطبان سایت، تعداد پاورپوینت‌های ppt.ir ، به عدد ۱۰۰۰۰ رسید! با این حجم محتوا، هم‌اکنون ppt.ir از لحاظ محتوایی شامل بیشتر از ۲۵۰ هزار اسلاید است و به یک مجموعه‌ی محتوایی غنی تبدیل شده است. هم‌اکنون با مشارکت مخاطبان ppt.ir، تعداد پاورپوینت‌های سایت به سرعت در حال افزایش است. لازم به ذکر است …

با همراهی شما مخاطبان سایت، تعداد پاورپوینت‌های ppt.ir ، به عدد ۱۰۰۰۰ رسید!

تصویری از تعداد پاورپوینت‌های سایت

تصویری از تعداد پاورپوینت‌های سایت…

با این حجم محتوا، هم‌اکنون ppt.ir از لحاظ محتوایی شامل بیشتر از ۲۵۰ هزار اسلاید است و به یک مجموعه‌ی محتوایی غنی تبدیل شده است. هم‌اکنون با مشارکت مخاطبان ppt.ir، تعداد پاورپوینت‌های سایت به سرعت در حال افزایش است. لازم به ذکر است که ppt.ir تنها به دنبال توسعه یک وجهی و افزایش تعداد پاورپوینت‌ها نیست و در حوزه‌ی ارائه، محتواهایی برای آموزش‌ ساخت و نحوه‌ی ارائه‌ی پاورپوینت منتشر کرده است و این روند ادامه دارد.

تیم ppt.ir از تمامی مخاطبان سایت -خصوصا کسانی که پاورپوینت‌های خود را از طریق سایت منتشر می‌کنند- صمیمانه سپاسگزاری می‌کند.

همراه ما باشید…

0 دیدگاه برای “به ۱۰ هزار پاورپوینت رسیدیم…”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “به ۱۰ هزار پاورپوینت رسیدیم…” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

ویولنیست ناتالی مک مستر و مدیر موسیقی TED توماس دالبی، آهنگ اصلی Dolby با نام “Blue Is a River” را در یک دو نوازی فوق‌العاده همراه با کمی رقص اجرا می کنند.

روانشناسی و روانپزشکی

چه چیزی شما را شما می کند؟ آیا همان چیزی که شما درباره خودتان فکر می کنید، یا دیگران درباره شما فکر می کند، یا به کل چیز دیگری است؟ در این سخنرانی، جولیان باگینی از فلسفه و علم عصب شناسی برای ارائه جوابی شگفت انگیز استفاده می کند.

سایر

“دیوید پُگ” ، مقاله نویس تکنولوژی در مجلۀ نیویورک تایمز، یک گلچین طنز آمیز کوچکی دربارۀ iTunes و جنگ بر سر دانلود موزیک را اجرا می کند، در این قطعه برخی کلمات “سانی و شِر”( Sonny Cher نوعی موسیقی پاپ ) و “ویلیج” (Village People گروه موسیقی ) وجود دارد.