اخبار و سایر

بخش آموزشی سایت؛ قدرتمندتر از گذشته!

۸ خرداد ۱۳۹۷

با کمک تیم محتوایی سایت ppt.ir، بخش بلاگ سایت به بخش آموزشی ارتقاء یافت. در این بخش قرار است که آموزش‌هایی (فعلا) در ۶ دسته ارائه شود. البته پیش از این آموزش‌هایی در دو دسته‌ی «نحوه ارائه» و «نحوه‌ی ساخت پاورپوینت» ارائه شده است و سایر آموزش‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود. برای دسترسی به …

با کمک تیم محتوایی سایت ppt.ir، بخش بلاگ سایت به بخش آموزشی ارتقاء یافت. در این بخش قرار است که آموزش‌هایی (فعلا) در ۶ دسته ارائه شود. البته پیش از این آموزش‌هایی در دو دسته‌ی «نحوه ارائه» و «نحوه‌ی ساخت پاورپوینت» ارائه شده است و سایر آموزش‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود. برای دسترسی به این آموزش‌ها اینجا کلیک کنید.

عناوین این ۶ دسته‌ی آموزشی در شکل زیر نمایش داده شده است.

دسته‌های آموزشی سایت ppt.ir

دسته‌های آموزشی سایت ppt.ir

اگر شما در رابطه با بخش آموزشی سایت ppt.ir،  مایلید همکاری کنید یا آنکه در مورد دسته‌های آموزشی نظری دارید، لطفا به ما اطلاع دهید.

0 دیدگاه برای “بخش آموزشی سایت؛ قدرتمندتر از گذشته!”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بخش آموزشی سایت؛ قدرتمندتر از گذشته!” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

گزارش عجیب و غریب TED 2006 توسط انیشتین طوطی خاکستری افریقایی و مربی او استفانی وایت شما را به شگفتی وا می دارد.به لحظه ای که انیشتین در مورد ال گور حرف می زند دقت کنید.

تکنولوژی

“روی گولد”، معلم، و “کورتیس وانگ”، محقق، یک پیش نمایش کوچک از تلسکوپ جهانی مایکروسافت را نشان می دهند، که تصاویر را از تلسکوپ‌ها و ماهواره‌ها جمع آوری می‌کند تا منظره ای کلی و تعاملی، از جهان ما را بسازد.

تحقیق و پژوهش

اینترنت چین به شکلی سرسام‌آور رشد کرده — اکنون کاربران آن بیشتر از مجموع جمعیت آمریکا، انگلستان، روسیه، آلمان، فرانسه و کانادا روی هم است. حتی با وجود نقص‌هایش، وضعیت زندگی مردمی فراموش شده بخاطر آن بشکلی غیر‌قابل بازگشت ارتقاء یافته است، اینها گفته‌های مدیر عامل روزنامه پست صبح‌گاهی چین جنوبی، گری لیو است و …