سایر کودک و نوجوان

داستان خر، سگ، میمون

dastne_sag_meimon

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “داستان خر، سگ، میمون”

داستان خر، سگ، میمون

اسلاید 1: بنام خدا که نامش در آغاز هر کاری استAutoch.ir93/4/1

اسلاید 2: داستان خر، سگ، میمونAutoch.ir93/4/1

اسلاید 3: تو بار خواهی برد، از زمانی که تابش آفتاب آغاز می شود تا زمانی که تاریکی شب سر می رسد.و همواره بر پشت تو باری سنگین خواهد بود.و تو علف خواهی خورد و از عقل بی بهره خواهی بود و پنجاه سال عمر خواهی کرد و تو یک خر خواهی بود. Autoch.ir93/4/1خدا خر را آفرید و به او گفت:

اسلاید 4: خداوندا! من می خواهم خر باشم، اما پنجاه سال برای خری همچون من عمری طولانی است. پس کاری کن فقط بیست سال زندگی کنم و خداوند آرزوی خر را برآورده کرد Autoch.ir93/4/1خر به خداوند پاسخ داد:

اسلاید 5: خدا سگ را آفرید و به او گفت: Autoch.ir93/4/1 تو نگهبان خانه انسان خواهی بود و بهترین دوست و وفادارترین یار انسان خواهی شد.تو غذایی را که به تو می دهند خواهی خورد و سی سال زندگی خواهی کرد.تو یک سگ خواهی بود.

اسلاید 6: سگ به خداوند پاسخ داد: خداوندا! سی سال زندگی عمری طولانی است.کاری کن من فقط پانزده سال عمر کنم وخداوند آرزوی سگ را برآورد... Autoch.ir93/4/1

اسلاید 7: خدا میمون را آفرید و به او گفت: Autoch.ir93/4/1و تو از این سو به آن سو و از این شاخه به آن شاخه خواهی پرید و برای سرگرم کردن دیگران کارهای جالب انجام خواهی داد و بیست سال عمر خواهی کرد.و یک میمون خواهی بود.

اسلاید 8: میمون به خداوند پاسخ داد: Autoch.ir93/4/1بیست سال عمری طولانی است، من می خواهم ده سال عمر کنم.و خداوند آرزوی میمون را برآورده کرد. و

اسلاید 9: سرانجام خداوند انسان را آفرید و به او گفت: Autoch.ir93/4/1 تو انسان هستی.تنها مخلوق هوشمند روی تمام سطح کره زمین. تو می توانی از هوش خودت استفاده کنی و سروری همه موجوداترا برعهده بگیری و بر تمام جهان تسلط داشته باشی. و تو بیست سال عمرخواهی کرد.

اسلاید 10: انسان گفت : Autoch.ir93/4/1سرورم!گرچه من دوست دارم انسان باشم، اما بیست سال مدت کمی برای زندگی است.آن سی سالی که خر نخواست ، آن پانزده سالی که سگ نخواست و آن ده سالی که میمون نخواست زندگی کند، به من بده. و

اسلاید 11: خداوند آرزوی انسان را برآورده کرد... و از آن زمان تا کنون انسان فقط بیست سال مثل انسان زندگی می کند !!! Autoch.ir93/4/1

اسلاید 12: Autoch.ir93/4/1 و پس از اینکه فرزندانش بزرگ شدند، پانزده سال مثل سگ از خانه ای که در آن زندگی می کند، نگهبانی می دهد و هرچه به او بدهند می خورد...!!! و پس از آن،ازدواج می کند و سی سال مثل خر کار می کند مثل خر زندگی می کند ، و مثل خر بار می برد و وقتی پیر شد، ده سال مثل میمون زندگی می کند؛ از خانه این پسرش به خانه آن دخترش می رود و سعی می کند مثل میمون نوه هایش را سرگرم کند...!!!

اسلاید 13: دختر شمالی ترفندستانAutoch.ir93/4/1التماس دعا منبع: تهیه کننده:خرید شارژ مستقیم autoch.ir

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید