rooze_jahanie_ghalb

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “روز جهانی قلب”

روز جهانی قلب

اسلاید 1: بیماری های قلبی عروقی همه ی افراد را در گروه های سنی مختلف شامل زنان وکودکان درگیر می کند. در روزجهانی قلب ،قدم هایی به سمت زندگی با قلب سالم بر می داریم که با تغذیه ی سالم ،فعالیت های فیزیکی وعدم مصرف دخانیات میسر است . می دانیم که صحبت کردن راجع به این مقوله آسان تر از عمل به آن است . هرساله آخرین یکشنبه ماه سمپتامبر روز جهانی قلب خوانده میشود.اکنون زمان آن است که در جاده ای که منتهی به یک قلب سالم می شود قدم برداریم. Paper id : 139نکاتی برای بزگسالان 64تا 18 سال :اکثر بیماریهای قلبی عروقی علیرغم نقش فاکتور ژنتیک به واسطه ی فاکتورهای خطری ایجاد می شوند که قابل کنترل و درمان هستند و میتوانند نقش عامل ژنتیک را کمرنگ نمایند .هر ساله عدم تحرک عامل بیش از سه میلیون مرگهای قابل پیشگیری است. رژیم غذایی نامناسب همراه با چهار ریسک فاکتور دیگر یعنی فشار خون بالا، گلوکز بالای خون، چاقی و بالا بودن کلسترول منجر به مرگ میشود .هر روزه 15000 نفر از اثرات مصرف دخانیات می میرند و یک نفر از دو نفر سیگاری از مرگهای مرتبط با مصرف سیگار از بین می روند.باید قدم هایی برای کاهش ریسک خود و خانواده خود برداریم چراکه بزرگسالان سالم ، خانواده و جامعه سالم را در پی خواهد داشت..نکاتی برای بزرگسالان 65 سال و بالاتر :بیماریهای قلبی عروقی افراد را در همه سنین و گروهها درگیر می کنند و هر ساله عامل مرگ 3/17 میلیون نفر است که 80 درصد این مرگها در کشورهایی با درآمد کم یا متوسط اتفاق می افتد.با افزایش سن احتمال وقوع بیماریهای قلبی عروقی بالا می رود اما می توان قدم هایی را برای کاهش آن برداشت. نکاتی برای والدین کودکان سنین 5 تا 17 سال :لازم است که کودکان خود را به اهمیت زندگی با قلب سالم واقف نماییم .بسیاری از بیماریها ی جدی در بزرگسالی از جمله بیماریهای قلبی وسکته منشایی در سنین پایین تر دارند که منجر به مرگهای زود هنگام می گردند.در صورتی که والدین کودکی سیگار مصرف نمایند سه برابر احتمال بیشتری وجود دارد تا آنها نیز در آینده سیگار مصرف کنند .اضافه وزن وچاقی در کودکان باعث می شود که در دوران بزرگسالی نیز با همین مشکلات مواجه باشند در نتیجه احتمال بروز بیماری هایی مانند دیابت وبیماری های قلبی –عروقی در جوانی بیشتر می گردد.فعالیت فیزیکی که در دوران کودکی آموزش داده شود منجر به ادامه ی آن در بزرگسالی و در نتیجه کاهش ریسک بیماریهای قلبی عروقی در زندگی می شود.تشویق به تغذیه ی سالم ، فعالیت فیزیکی و عدم مصرف دخانیات، کودکان سالم ، بزرگسالان سالم را به دنبال خواهد داشت. روز جهانی قلب WORLD HEART DAYمرکز تحقیقات علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آنجایی که بیماری های قلب و عروق بر اساس گزارشات وزارت بهداشت و درمان عامل اول مرگ و میر ناشی از بیماری ها در کشور میباشد تحقیقاتی را در این زمینه با همکاری مراکز تحقیقاتی دیگر آغاز نموده است .

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید