نحوه ساخت پاورپوینت

قسمت ۲۷: اسلاید مستر (۲)

۲۶ اسفند ۱۳۹۶

ایجاد طرح‌بندی جدید Layout یکی از ویژگی‌های قدرتمند اسلاید مستر خلق طرح‌بندی‌های جدید است. ایجاد طرح‌بندی یکی از روش‌های ساده و در عین حال موثر برای جذاب‌تر کردن اراده شماست. می‌توانید از این ویژگی حتی برای خلق یک پس زمینه جدید استفاده کنید. ۱) در سربرگ Slide Master به نمای Slide Master view بروید و …

ایجاد طرح‌بندی جدید Layout
یکی از ویژگی‌های قدرتمند اسلاید مستر خلق طرح‌بندی‌های جدید است. ایجاد طرح‌بندی یکی از روش‌های ساده و در عین حال موثر برای جذاب‌تر کردن اراده شماست. می‌توانید از این ویژگی حتی برای خلق یک پس زمینه جدید استفاده کنید.

۱) در سربرگ Slide Master به نمای Slide Master view بروید و گزینه Insert layout را انتخاب کنید.

ایجاد طرح بندی جدید Layout

۲) طرح‌بندی جدید اسلاید یا New layout نمایان خواهدشد.

طرح بندی جدید اسلاید

۳) طرح‌بندی شامل مواردی از قبیل title یا عنوان و به طور پیش فرض گیره‌های مکانی زیرین (Footers) خواهد بود. بر روی جعبه‌های title و Footers کلیک کرده و آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنید.

طرح بندی جدید

۴) می‌توانید اکنون پس‌زمینه (Back Ground)، اشکال و عکس‌های مورد نظر خود را به طرح‌بندی اضافه کنید. همچنین می‌توانید گیره‌های مکانی موجود یا اشکال پیشین را حذف یا جابجا کنید.

انتخاب پس زمینه در اسلاید مستر

۵) برای اضافه‌کردن گیره‌های مکانی جدید، روی قسمت پایینی گزینه ‌Insert placeholder کلیک کنید. از میان گیره‌های مکانی ارایه شده، یکی را به سلیقه خود انتخاب نمایید. در نمونه زیر Picture انتخاب شده است.

اضافه کردن عکس به اسلاید مستر

۶) بر روی گیره مکانی انتخاب شده کلیک کنید و با استفاده از کشیدن Drag آن‌را بر روی طرح‌بندی خود بیاندازید. شما اکنون طرح‌بندی جدیدی را در اختیار دارید که می‌توانید به جای طرح‌بندی‌های قبلی و پیش فرض از آن استفاده کنید.

یکی از خدمات مجموعه‌ی ppt.ir ساخت پاورپوینت‌های حرفه‌ای برای کسب‌وکارها و سازمان‌های مختلف است. در این خصوص می‌توانید به صفحه سفارش ساخت پاورپوینت سر بزنید یا با ما تماس بگیرید.
info@ppt.ir

0 دیدگاه برای “قسمت ۲۷: اسلاید مستر (۲)”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “قسمت ۲۷: اسلاید مستر (۲)” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

چهره رباتِ دیوید هانسون شبیه شما می ماند و مانند شما رفتار می کند: آنها احساسات را تشخیص داده و به آن واکنش نشان می دهند، و بیان احساسی خودشان را دارند. در اینجا این نمایش زنده “عاطفی” از ربات انیشتن مبین پیشرفت های بعدی است که در آن رباتها حرکات واقعی تری از چهره …

پزشکی و سلامت

قاتلان سایکوپات یکی از آن دسته چیزهایی است که باید آنها را در تلویزیون تماشا کرد، اما چه چیزی آنها را انگشت نما می کند؟ جیم فالن، دانشمند عصب شناس، درخصوص اسکن مغزی و تجزیه ژنتیکی صحبت می کند که ممکن است از مدارهای معیوب فیزیولوژیک (و نیز پرورشی) قاتلان پرده بردارد. در یک چرخش …

سایر

هانس راسلینگ این تابستان در وزارت امور خارجه ایالات متحده سخنرانی می کند و از نرم افزار جالب حبابهای داده ای استفاده می کند تا رازهایی را درباره دنیای در حال توسعه آشکار کند. دنبال تجزیه تحلیل جدید در مورد چین و دنیای پس از کمک مالی که با نمایش داده های کلاسیک ترکیب شده، …