اخبار و سایر

ppt.ir در رسانه‌ها (۲) – خبرنامه دانشجویان ایران

۱۰ خرداد ۱۳۹۷

سایت خبرنامه دانشجویان ایران، اخیرا سایت ppt.ir و قابلیت‌های آن را به عنوان یک پیشنهاد کاربردی برای دانشجویان معرفی کرده است (البته هم‌اکنون که این خبر را در سایت منتشر می‌کنیم، امکانات بیشتری -نظیر امبدکد- به سایت اضافه شده و محتوای سایت نیز با همکاری مخاطبین چند برابر افزایش پیدا کرده است). برخی از عباراتی …

سایت خبرنامه دانشجویان ایران، اخیرا سایت ppt.ir و قابلیت‌های آن را به عنوان یک پیشنهاد کاربردی برای دانشجویان معرفی کرده است (البته هم‌اکنون که این خبر را در سایت منتشر می‌کنیم، امکانات بیشتری -نظیر امبدکد- به سایت اضافه شده و محتوای سایت نیز با همکاری مخاطبین چند برابر افزایش پیدا کرده است). برخی از عباراتی که برای معرفی سایت ppt.ir توسط خبرنامه دانشجویان ایران استفاده شده، به صورت زیر است:

  • پاورپوینت (PowerPoint) نرم‌افزاریست که هم‌اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست و مهمترین ابزار برای ارائه‌های دانشجویی در سمینارهای علمی و کلاس‌های درس شناخته می‌شود.
  • آموزش پاورپوینت و نحوه ارائه آن، از مهمترین موضوعاتی است که مورد نیاز دانشجویان شناخته می‌شود و منابع متعددی از جمله گزارشات خبرنامه دانشجویان ایران به آن پرداخته است.
  • پس از ثبت‌نام رایگان، برای هر کاربر یک صفحه‌ی اختصاصی تعریف می‌شود که در پیشخوان، امکان بارگزاری پاورپوینت‌های اختصاصی فراهم شده و تعیین قیمت هر فایل نیز توسط خود کاربر انجام می‌شود.

معرفی ppt.ir توسط سایت خبرنامه دانشجویان ایران

  • سامانه ppt.ir یک پلتفرم اشتراک محتوا است که به صورت تخصصی در زمینه اشتراک محتوا در قالب پاورپوینت فعالیت می‌کند. این سایت علاوه بر دانلود پاورپوینت‌های اختصاصی در موضوعات مختلف و دانلود قالب‌های حرفه‌ای، امکان ثبت‌نام رایگان و فروش پاورپونت‌های اختصاصی را برای همه کاربران فراهم کرده است.
  • هر کاربر با ثبت شماره‌ی شبا در سایت، پس از رسیدن میزان پیشخوان به ۲۰ هزار تومان، می‌تواند تسویه حساب خود را درخواست کند. از نکات قابل توجه این سایت، این است که ۱۰۰ درصد میزان فروش به خود کاربر تعلق می‌گیرد.
  • در ppt.ir علاوه بر فروش پاورپوینت اختصاصی و امکان دانلود پاورپونت‌های آماده و قالب حرفه‌ای، آموزش‌های تصویری برای ساخت و ارائه‌ی پاورپوینت و همچنین ساخت صفحه‌ی سازمانی نیز فراهم شده است.

 

0 دیدگاه برای “ppt.ir در رسانه‌ها (۲) – خبرنامه دانشجویان ایران”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “ppt.ir در رسانه‌ها (۲) – خبرنامه دانشجویان ایران” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

بخش عمده‌ای از جهان به آب تمیز و آشامیدنی دسترسی ندارد. مهندس مایکل پریچارد [Michael Pritchard] کاری در موردش انجام داده — با اختراع یک فیلتر قابل حمل بنام Lifesaver، که می‌تواند تهوع آمیزترین آب‌ها را در عرض چند ثانیه قابل آشامیدن کند. یک نمایش خارق العاده از TEDGlobal در سال ۲۰۰۹.

فیلم ارائه‌های جذاب

برای نسل ها، مجموعه داران صفحه موسیقی با «کاوش» و کشف موسیقی ناشناخته ساخت هنرمندان جدی گرفته نشده، نقشی حیاتی در حفظ میراث فرهنگی و موسیقایی ایفا کردند. الکسیس چارپنتیر از عشق خود به صفحات موسیقی و ماجراهایی می گوید که طی آن مجموعه داران به موسیقی های فراموش شده شانس دوباره می دهند تا …

تکنولوژی

چهره رباتِ دیوید هانسون شبیه شما می ماند و مانند شما رفتار می کند: آنها احساسات را تشخیص داده و به آن واکنش نشان می دهند، و بیان احساسی خودشان را دارند. در اینجا این نمایش زنده “عاطفی” از ربات انیشتن مبین پیشرفت های بعدی است که در آن رباتها حرکات واقعی تری از چهره …