جذاب و کاربردی در ارائه

تحلیلی بر بهترین جایگزین‌های پاورپوینت در سال ۲۰۱۸

۲۱ مرداد ۱۳۹۷

تا به حال بسیاری از شما برای ارائه کسب و کار خود تلاش کرده‌اید که آن به نحوی تاثیرگذار باشد. برای یک ارائه فوق‌العاده، پاورپوینتِ شرکتِ مایکروسافت را کنار بگذارید و از نرم‌افزار دیگری استفاده کنید. با انتخاب یکی از صد‌ها ابزار ارائه آنلاین، که مدت‌ها پس از ظهور پاورپوینت طراحی شده است شما می‌‌توانید …

تا به حال بسیاری از شما برای ارائه کسب و کار خود تلاش کرده‌اید که آن به نحوی تاثیرگذار باشد. برای یک ارائه فوق‌العاده، پاورپوینتِ شرکتِ مایکروسافت را کنار بگذارید و از نرم‌افزار دیگری استفاده کنید. با انتخاب یکی از صد‌ها ابزار ارائه آنلاین، که مدت‌ها پس از ظهور پاورپوینت طراحی شده است شما می‌‌توانید از ویژگی‌های بهتر، نمایش‌های پویا، ایرادات کمتر و نیز از طرح‌های جذاب لذت ببرید.

نمی‌‌دانید از چه برنامه‌ای استفاده کنید یا چگونه قالب‌های مورد علاقه خود را بارگذاری کنید؟ نگران این مسئله نباشید، حال یکی از این ۶ گزینه جایگزین برتر پاورپوینت که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده‌اند را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید و یک ارائه تاثیرگذار و شگفت‌انگیز داشته باشید.

از آنجایی که پاورپوینت به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از قدیمی‌ترین گزینه‌های نرم‌افزاری ارائه شده است، بسیاری از صاحبان کسب و کار و کارآفرینان بر این باورند که این بهترین گزینه است. با این حال، دو مرحله سخت پیش رو دارید؛ طراحی پاورپوینت و ارائه آن، که در سفارشی کردن ارائه محدود و یادگیری آن دشوار است. پیدا کردن یک جایگزین برای پاورپوینتِ شما، می‌تواند شما را از بسیاری از مشکلات نجات دهد و به شما کمک می‌کند تا ارائه‌های بهتری از کسب و کارتان را در یک زمان کوتاه‌تر تولید کنید.

  1. Slidebean
پاورپوینت

Slidebean

این تصادفی نیست که Slidebean را یکی از بهترین جایگزین‌های Powerpoint می‌دانند. این پلتفرم شامل همه چیزهایی است که شما برای ایجاد، به اشتراک گذاری و نمایش ارائه به هر شکلی نیاز دارید. شما می‌توانید ببینید که چه کسی اسلایدهای شما را مشاهده کرده است و چه مدت زمان برای مشاهده ارائه شما سپری کرده‌اند. این اطلاعات خاص را سایر نرم‌افزار‌ها در اختیار شما قرار نمی‌دهد. در هنگام ارائه می‌توانید عکس‌العمل سرمایه گذاران و مشتریان جدید و بازخورد آنان را ببینید و این برای شما از اهمیت ویژه‌ای است. این پلتفرم همچنین بر اساس طراحی‌های زیبا و چشمگیر طراحی شده است.

هر یک از قالب‌ها به اندازه کافی فونت، پس زمینه و مدیریت طرح در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید یک ارائه فوق‌العاده داشته باشید. علاوه بر این، همه ویژگی‌های  slidebeanبه صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید با پرداخت مبلغی اندک از اکانت ویژه استفاده کنید و از تمام امکانات آن استفاده کنید. یادگیری آن آسان است و می‌توانید برای مسائل بسیار پیچیده که به آسانی قادر به طراحی و ارائه آن نیستید از آن استفاده کنید. بهتر است بدانید که کلیات و آمار‌های مبهم پاورپوینت با یک طراحی خوب در Slidebean قابل مقایسه نیست.

  1. Wideo
پاورپوینت

wideo

ایجاد یک ارائه ویدیوئی و آپلود آن به طور مستقیم به وب‌سایت یا کانال یوتیوب شما، یک راه عالی برای جلب نظر مخاطبان زیادی است. به جای صرف زمان زیاد برای یادگیری After Effect و پیدا کردن راهی برای ارائه پاورپوینت و یا ارسال یک ویدئو مبهم، بهتر است از Wideo استفاده کنید. استفاده از یک نرم‌افزار آنلاین کاربرد بیشتری نسبت به نرم‌افزارهای مشابه پاورپوینت دارد و از نظر بصری از امکانات بیشتری برخوردارید. در این نرم‌افزار می‌توان اسلایدها را با چند کلیک ادغام کنید و انیمیشن‌های حرفه‌ای و با کیفیت را اضافه کنید تا موضوع مورد نظر خود را برجسته کنید. در این نرم‌افزار که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته نیز همچون سایر نرم‌افزار‌ها با پرداخت مبلغ اندکی می‌توانید از حالت ویژه استفاده کنید و از امکانات بیشتری برخوردار شوید.

  1. Google Slides
پاورپوینت

Google slides

این نرم‌افزار با اینکه با google drive ادغام شده است اما محدودیت‌هایی نیز دارد این برنامه برای سخنرانی‌های بزرگی که بایست مردم نیز همراهی کنند بسیار مناسب است که نیازمند به ورود و دخالت آنهاست. شما با امکاناتی که  Google slides در اختیار شما می‌گذارد می‌توانید مطالب خود را به سرعت به یک پلتفرم دیگر انتقال دهید. انتظار یک ارائه فوق‌العاده و چشم‌نواز از این نرم‌افزار را نداشته باشید این برنامه در حال حاضر تنها از طریق فروشگاه Google Play در دسترس است، بنابراین برای استفاده از آن، یک دستگاه Android تلفن همراه نیاز دارید. این به میزان قابل توجهی مخاطبان خود را محدود می‌کند و می‌تواند برای افرادی که تنها از سیستم عامل‌های ویندوز یا Mac استفاده می‌کنند، دشوار باشد.

  1. Prezi
پاورپوینت

Prezi

Prezi کنترل دقیقی را برای سفارشی سازی ارائه می‌دهد و توانایی ارائه سخنرانی‌هایی را دارد که آثار هنری هستند. همه این‌ها دارای روابط پیچیده‌ای هستند و به همین جهت یادگیری کار با Prezi کمی‌ زمان نیاز دارد که اگر بخواهید یک ارائه عالی داشته باشید و طرح‌های خود را به بهترین نحو ارائه دهید ارزش این را دارد که وقت خود را صرف آموزش Prezi کنید. Prezi قالب‌هایی دارد که ممکن است حتی برای اولین بار استفاده شده باشد. قبل از اینکه از Prezi به عنوان پلتفرم ارائه خود بیاندیشید به این فکر کنید که چه مقدار زمان برای ارائه دارید.

  1. Proclaim Online
پاورپوینت

Proclaim Online

اگر به یک برنامه با تمرکز و ابزار‌های خاص و ویژه احتیاج دارید که منظور شما را به بهترین نحو انتقال دهد باید از Proclaim Online استفاده کنید Proclaim Online یک برنامه ارائه آنلاین است که بایست حتما یک مدیر موفق باشید و یا اینکه بخواهید رویداد و یا موضوع خود را به یک شکل کاملا متفاوت ارائه کنید از آنجا که این سخنرانی‌ها چند وجهی هستند و شامل عناصر ویدیویی، صوتی و متنی می‌شوند یک ارائه یکپارچه‌ای از خود شاهد خواهید بود. این پلتفرم برای ارائه رویداد‌های شخصی و مراسمات خاص بسیار مناسب است.

  1. Slide Chef
پاورپوینت

Slide chef

این برنامه جایگزین خوبی برای پاورپوینت نیست اما ویژگی‌هایی دارد که ارزش آن را دارد که به بررسی آن بپردازیم. بسیار مهم است که بدانید هرچیزی در جای خود استفاده شود وگرنه این برنامه هیچ ارزشی نخواهد داشت. قالب‌های خوب برای ارائه شما بسیار ضروری است اما با دادن اطلاعات از طرف شما، موجب نمی‌شود که اسلایدها به طور خودکار پر شوند اما Slide chef این کار را به آسانی انجام می‌دهد و پیشنهادهای شما را در این مورد درنظر می‌گیرد اگر شما در حال راه اندازی یک استارت‌آپ و یا ارائه پیشنهاد هستید، این ابزار شگفت‌انگیز است. این نرم‌افزار مدعی است که پس از ۱۰ دقیقه می‌تواند نوت‌های ارائه شما را آماده کند اما فاقد سفارشی سازی است با این حال ارزش این را دارد که بخشی از ارائه‌های خود را به وسیله Slide chef آماده کنید.

نکته بسیار مهم قبل از انتخاب پلتفرم خاص ارائه خود، بایست بدانید که آن پلتفرم برای چه منظور و زمینه‌هایی طراحی شده است. برخی از این برنامه‌ها مناسب ارائه رویداد‌های مذهبی، برخی مناسب ارائه کسب و کار و … می‌باشند.

0 دیدگاه برای “تحلیلی بر بهترین جایگزین‌های پاورپوینت در سال ۲۰۱۸”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “تحلیلی بر بهترین جایگزین‌های پاورپوینت در سال ۲۰۱۸” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

اجرایی استادانه و احساس برانگیز از نوازنده ویولن سیرینا هانگ. سرینای یازده ساله در میان پرده ای جذاب طراحی ساز موسیقی اش را ستایش می کند.

سایر

زیبایی طبیعت را به راحتی می توان از دست داد – اما نه از طریق لنز لویی شوارتزبرگ. گاه نگاشت های خیره کننده ی او، که توسط کلمات قدرتمند راهب بنِدیکتی، برادر دیوید اشتایندل-راست همراهی می شود، همانند مکاشفه ای است از حق شناسی برای هر روز.

تکنولوژی

چاپ سه بعدی از اواخر دهه ۱۹۷۰، به طور کمال رشد یافته است؛ اسکایلر تیبیتز، در حال آفرینش گام بعدی است، که آن را چاپ سه بعدی می نامد، که بعد چهارم در آن زمان است. این تکنولوژی در حال ظهور، به ما اجازه می دهد اشکالی را بسازیم که می توانند خود را بازآرایی …