علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

جهان شگفت انگیز زندگی در یک قطره آب

۲ مهر ۱۳۹۷

مخترع، تام زیمرمن می‌گوید، ” نفستان را حبس کنید. این جهان بدون پلانکتون است.” این موجودات زنده ریز دوسوم اکسیژن سیاره ما را تولید می‌کنند. بدون آنها زندگی وجود نخواهد داشت. در این سخنرانی و نسخه ی نمایشی فن آوری زیمرمن و مهندس سلول، سیمون بیانکو یک میکروسکوپ سه بعدی را به یک قطره آب …

مخترع، تام زیمرمن می‌گوید، ” نفستان را حبس کنید. این جهان بدون پلانکتون است.” این موجودات زنده ریز دوسوم اکسیژن سیاره ما را تولید می‌کنند. بدون آنها زندگی وجود نخواهد داشت. در این سخنرانی و نسخه ی نمایشی فن آوری زیمرمن و مهندس سلول، سیمون بیانکو یک میکروسکوپ سه بعدی را به یک قطره آب متصل می‌کند و شما را با پلانکتون به غواصی می‌برد. درباره این موجودات مسحور کننده بیشتر بدانید والهام بگیرید تا از آنها در برابر تهدیدات مداوم تغییرات آب و هوایی محافظت کنید.

0 دیدگاه برای “جهان شگفت انگیز زندگی در یک قطره آب”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جهان شگفت انگیز زندگی در یک قطره آب” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

نحوه ساخت پاورپوینت

راه‌های مختلفی برای اصلاح و فرمت کردن عکس‌ها در ارایه نمایش شما وجود دارد. ابزار Picture tools در پاورپوینت اصلاح و شخصی‌سازی عکس‌ها را برای شما آسان‌تر کرده است. همچنین پاورپوینت این امکان را برای شما فراهم می کند که الگوی عکس (picture style) و شکل‌ها را عوض کرده، برش (crop)، چینش قاب برای تصاویر …

روانشناسی و روانپزشکی

گیور تالی، موسس مدرسه تینکرینگ، درباره پنج چیز خطرناکی که باید اجازه دهید بچه هاتون با آنها بازی کنند صحبت می کند. از دانشگاه تد در سال ۲۰۰۷.

علوم پایه

دانشمند افسانه ای، دیوید دویچ از فیزیک تئوری کمک میگیره تا درباره موضوع مهم دیگری صحبت کنه: بقاء گونه انسان! او معتقده اولین قدم در حل گرمایش زمین، اینه که بپذیریم ما یک مشکل داریم.