فیلم ارائه‌های جذاب، هنر

هنر خیابانی با پیامی از صلح و امید

۲ مهر ۱۳۹۷

ال سعد در فرانسه از پدر و مادر تونسی زاده شد، و از چند فرهنگی، چند زبانی و چند هویتی بودن، خشنود است. اما نه در آثار هنریش که برپایه شعر عربی در سبکی الهام گرفته از هنر خیابانی و نقاشی بر روی دیوار هستند. در این بحث پرشور، هنرمند وهمکار TED، هسته آرزوهایش را …

ال سعد در فرانسه از پدر و مادر تونسی زاده شد، و از چند فرهنگی، چند زبانی و چند هویتی بودن، خشنود است. اما نه در آثار هنریش که برپایه شعر عربی در سبکی الهام گرفته از هنر خیابانی و نقاشی بر روی دیوار هستند. در این بحث پرشور، هنرمند وهمکار TED، هسته آرزوهایش را توضیح می دهد: برای آفرینش هنر زیبا نیازی به ترجمه ندارید.

0 دیدگاه برای “هنر خیابانی با پیامی از صلح و امید”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “هنر خیابانی با پیامی از صلح و امید” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جغرافیا و نجوم

همگام با مطالب TED2008، پرفسور استیون هاوکینگ پرسش های بزرگی درباره جهان مان می پرسد — جهان چگونه آغاز شد؟ حیات چه طور آغاز شد؟ آیا ما تنها هستیم؟ — و این موضوع را مطرح می کند که ما احتمالا چگونه پاسخ آنها را خواهیم یافت.

نحوه ساخت پاورپوینت

ترانزیشن اسلایدها، انیمیشن‌هایی هستند که بین اسلایدها در پاورپوینت نمایش داده می‌شوند تا جذابیت‌های بصری را افزایش دهند و یک تجربه لذت بخش برای مخاطبان ایجاد نمایند. درپاورپوینت ۲۰۱۶ سه دسته منحصربه فرد از Transitionsها برای انتخاب وجود داردکه در سر برگ Transition  قابل مشاهده‌اند. این سه دسته عبارتند از: Subtle: ساب‌تل‌ها یا گذرهای سریع …

تکنولوژی

“روی گولد”، معلم، و “کورتیس وانگ”، محقق، یک پیش نمایش کوچک از تلسکوپ جهانی مایکروسافت را نشان می دهند، که تصاویر را از تلسکوپ‌ها و ماهواره‌ها جمع آوری می‌کند تا منظره ای کلی و تعاملی، از جهان ما را بسازد.