پزشکی و سلامت، فیلم ارائه‌های جذاب، مراقبت‌های بهداشتی

جولین تریژر: ششش! بهداشت صدا در ۸ قدم

۳ مهر ۱۳۹۷

جولین تریژر می گوید که دنیای پر سر و صدای ما که مدام هم در حال بدتر شدن است در حال نابود کردن سلامت روحی ماست حتی به قیمت گرفتن زندگی ادم ها. او ۸ قدم را برای ملایم تر کردن این حمله صدایی پیشنهاد می کنه (که با گوشی های خیلی ارزان قیمت شروع …

جولین تریژر می گوید که دنیای پر سر و صدای ما که مدام هم در حال بدتر شدن است در حال نابود کردن سلامت روحی ماست حتی به قیمت گرفتن زندگی ادم ها. او ۸ قدم را برای ملایم تر کردن این حمله صدایی پیشنهاد می کنه (که با گوشی های خیلی ارزان قیمت شروع می شه) و رابطه ما رو با صدا به حالت طبیعی بر می گردونه.

0 دیدگاه برای “جولین تریژر: ششش! بهداشت صدا در ۸ قدم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جولین تریژر: ششش! بهداشت صدا در ۸ قدم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

الهیات، دین و معنویت

“جولیا سوینی (خدا گفت: «ها!») پانزده دقیقه اول نمایش یک نفره «بی خیال خدا شدن» را که در سال ۲۰۰۶ اجرا کرده بود دو مرتبه اجرا می کند. یک روز دو مبلغ مذهبی جوان از فرقه مورمن در خانه اش را می زنند، مکالمه با آنها چنان تاثیری بر او می گذارد که همه اعتقاداتش …

علوم پایه

فیزیکدان مشهور، برایان گرین نظریه ابرریسمان را شرح می‌دهد؛ایده ای که بر طبق آن، رشته‌های ریز مرتعش انرژی در ۱۱ بعد، تمام ذرات و نیروهای جهان را تشکیل می‌دهند.

آموزش

با تمام توانمندی و زیرکی که برای او شناخته شده است، الن کی تکنیکهای بهتری برای آموزش کودکان بوسیله ی کامپیوترها ، به منظور نشان دادن تجربیات به صورت علمی و محاسباتی- که تنها بکمک کامپیوترها قادر به اجراست- را مجسم میکند.