روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

پاتریشیا کوهل : نبوغ زبان شناختی نوزادان

۳ مهر ۱۳۹۷

درTEDxRainer، پاتریشیا کوهل یافته های جالبی را در مورد اینکه چگونه نوزادان یک زبان را در برابر زبانی دیگر یاد می گیرند، با ما در میان می گذارد- با گوش دادن به آدمهای اطرافشان و ” آمار گیری” در مورد صداهایی که آنها نیاز دارند که بدانند. تجربه های آزمایشگاهی ذکاوت ( و اسکن های …

درTEDxRainer، پاتریشیا کوهل یافته های جالبی را در مورد اینکه چگونه نوزادان یک زبان را در برابر زبانی دیگر یاد می گیرند، با ما در میان می گذارد- با گوش دادن به آدمهای اطرافشان و ” آمار گیری” در مورد صداهایی که آنها نیاز دارند که بدانند. تجربه های آزمایشگاهی ذکاوت ( و اسکن های مغزی) نشان می دهد که چگونه نوزادان ۶ ماهه از استدلال پیشرفته ای برای درک دنیایشان استفاده می کنند.

0 دیدگاه برای “پاتریشیا کوهل : نبوغ زبان شناختی نوزادان”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “پاتریشیا کوهل : نبوغ زبان شناختی نوزادان” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

دهکده های روستایی متروکه میشوند، چون میلیاردها انسان دسته دسته روانه ی شهرها هستند تا در اردوگاه های شلوغ و کثیف اقامت کنند. استوارت برَند می گوید که این خوب است. چرا؟ در سه دقیقه آینده خواهید فهمید.

جغرافیا و نجوم

هنرمند و تکنولوژیست هانور هارگر به صدای عجیب و حیرت انگیز ستاره ها، سیاره ها و پالسار { ستاره های ضرباندار) گوش می دهد.او در کارش آهنگ امواج رادیویی ساطع شده از اجسام کهن آسمانی و تبدیل آنها را به صدا می کند ، از جمله “از قدیمی ترین آهنگ های شما همیشه می شنوند،” …

پزشکی و سلامت

دیوید بولانسکی که یک تصویرساز علم پزشکی است، انیمیشن سه دقیقه ای خیره کننده ای از زندگی پر جنب و جوش داخل یک سلول را نمایش می دهد.