تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، کامپیوتر و IT و اینترنت

چگونه موسیقی باعث اختراع شدن رایانه‌های امروزی شد

۳ مهر ۱۳۹۷

احتیاج مادر اختراعات است، درسته؟ خوب، همیشه اینطور نیست. استیون جانسون نشان‌مان می‌دهد چطور بعضی فناوری‌ها و ایده‌های دگرگون‌شونده، مثل رایانه، اصلاً از احتیاج پدید نیامده‌اند بلکه از لذت غریب نواختن ناشی شده‌اند. با سهیم شدن در این سفر پرماجرای تصویری و دلفریب از تاریخ نوآوری، می‌فهمید آینده جایی خواهد بود که مردم بیشتر در …

احتیاج مادر اختراعات است، درسته؟ خوب، همیشه اینطور نیست. استیون جانسون نشان‌مان می‌دهد چطور بعضی فناوری‌ها و ایده‌های دگرگون‌شونده، مثل رایانه، اصلاً از احتیاج پدید نیامده‌اند بلکه از لذت غریب نواختن ناشی شده‌اند. با سهیم شدن در این سفر پرماجرای تصویری و دلفریب از تاریخ نوآوری، می‌فهمید آینده جایی خواهد بود که مردم بیشتر در آنجا سرگرمی دارند.

0 دیدگاه برای “چگونه موسیقی باعث اختراع شدن رایانه‌های امروزی شد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چگونه موسیقی باعث اختراع شدن رایانه‌های امروزی شد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

شاعران فلیس بل و جنیفر مورفی گزیده‌ای از نمایشنامه‌شان “زنان دیگر” که توسط مونیکا ال ویلیامز ساخته و کارگردانی شده است اجرا می‌کنند. در یک سفر فریبنده و دلربا، آنها با هم داستان‌هایی بهم می‌بافند و سر هم می‌کنند که سرشار از خنده، وفاداری، تراژدی و دل شکستگی است که به یاد آورنده لحظاتی است …

پزشکی و سلامت

استیون لویت داده‌هایی را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد صندلی‌های خودرو در قیاس با کمربند ایمنی در محافظت از کودکان در برابر مردن در خودور کارآمدتر نیستند. در قسمت پرسش و پاسخ، او اخطاری حیاتی می‌دهد.

علوم مهندسی

جیمی لرنر فضای شهری را در زادگاه خود، کوریتیبا-برزیل بازسازی می کند. در این راه، او دیدگاه طراحان شهری سرتاسر جهان را نسبت به امکانات فضاهای شهری عوض می کند.