تکنولوژی، سایر، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، وسایل نقلیه

دنیا بدون راننده چه شکلی است؟

۳ مهر ۱۳۹۷

اگر ترافیک در خیابان های ما به روانی و کارآمدی جریان خون در رگ های ما باشد، چه می شود؟ وانیس کاباژ، گیک ترابری، فکر می‌کند ما می‌توانیم از نبوغ موجود در زیست شناسی بدن خود الهام بگیریم تا سامانه‌های حمل و نقل آینده را طراحی کنیم. در این سخنرانی آینده نگرانه، پیش نمایش موضوعات …

اگر ترافیک در خیابان های ما به روانی و کارآمدی جریان خون در رگ های ما باشد، چه می شود؟ وانیس کاباژ، گیک ترابری، فکر می‌کند ما می‌توانیم از نبوغ موجود در زیست شناسی بدن خود الهام بگیریم تا سامانه‌های حمل و نقل آینده را طراحی کنیم. در این سخنرانی آینده نگرانه، پیش نمایش موضوعات مهیجی مانند اتوبوس مدولار با بخش های جداشدنی، تاکسی پرنده و شبکه های ترن هوایی را می‌بینید که می‌تواند به تحقق رؤیای یک دنیای بدون راننده و پویا کمک کند.

0 دیدگاه برای “دنیا بدون راننده چه شکلی است؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دنیا بدون راننده چه شکلی است؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در این اجرای خلاصه و با استفاده از تصاویر مختلف از سال ۲۰۰۲، کریستوفر سی. دیم، طراح، درباره‌ی بازطراحی یک تریلر کلاسیک آمریکایی صحبت می‌کند: تریلر مسافرتی ایر استریم.

سایر

ژرف لیکاتون، نمایند مجلس کنیا، صحبتش را با داستان فوق العاده تحصیلش شروع می کند، بعد مثالی در خصوص اینکه افریقا چگونه می تواند رشد کند مطرح می کند. پیغام امید او بسیار فوق العاده است.

علوم پایه

آل گور، با همان شوخ طبعی و لطافتی که در فیلم «یک حقیقت ناخوشایند» از خودش به تصویر کشید، ۱۵ روشی را توضیح می دهد که افراد می توانند به سرعت بر تغییرات آب و هوا فائق آیند، از خرید خودروی دوگانه سوز گرفته تا اختراع یک «نام تجاری» جدید و داغتر برای گرمایش زمین.