الهیات، دین و معنویت، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

لزلی هازلتون: درباره خواندن قرآن

۳ مهر ۱۳۹۷

لزلی هازلتون یک روز شروع کرد به خواندن قرآن کرد. بعد از سه ماه دقت و تامل — به عنوان یک نا مسلمان یا به قول خودش “یک توریست” در کتاب مقدس مسلمانان — متوجه شد که قرآن کتابی که او انتظار داشته نیست. هازلتون در عین جدیت آکادمیک همراه با طنز دلنشین، انعطاف پذیری …

لزلی هازلتون یک روز شروع کرد به خواندن قرآن کرد. بعد از سه ماه دقت و تامل — به عنوان یک نا مسلمان یا به قول خودش “یک توریست” در کتاب مقدس مسلمانان — متوجه شد که قرآن کتابی که او انتظار داشته نیست. هازلتون در عین جدیت آکادمیک همراه با طنز دلنشین، انعطاف پذیری و رمزآلودی قرآن را آن طور که خودش در قرآن پیدا کرده، با ما، از طریق TEDxRainier، در میان می‌گذارد.

0 دیدگاه برای “لزلی هازلتون: درباره خواندن قرآن”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “لزلی هازلتون: درباره خواندن قرآن” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

هنر درمانگر ملیسا واکر در مورد سکوت قربانیان تروما صحبت می‌کند،که البته هنر می‌تواند در التیام و بهبود به کسانی که از این آسیب های روانی رنج می‌برند کمک کند.در این سخنرانی الهام بخش واکر چگونگی کمک فعالیت ساخت ماسک چهره و نقش آن در کمک به سربازان و بهبود آنها را توضیح میدهد.

سایر

در این ویدئوی آرشیویِ TED از سال ۱۹۹۸، قهرمان دوی سرعت پارا المپیک، ایمی مالینز، در مورد شکستن رکورد در حرفۀ خودش (دویدن) و این که چطور پاهای مصنوعی عجیبش از جنس الیاف کربن (که آن موقع فقط نمونه آزمایشی بودند) کمکش کردند تا از خط پایان بگذرد، صحبت می کند.

نحوه ساخت پاورپوینت

زمانی که پروژه‌ شما اسلایدهای زیادی را شامل شود مدیریت اسلایدها کمی مشکل خواهد شد. خوشبختانه پاورپوینت این امکان را برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید اسلایدهای خود را مدیریت کنید. این کار از طریق  منوی نمای اسلایدها یا Slide view فراهم شده است. در پاورپوینت ما با چند نمای Slide view مواجه هستیم …