سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

چرا شما باید «علم ناخوشایند» را دوست داشته باشید؟

۳ مهر ۱۳۹۷

از بخش لزج و بد بوی زندگی چه چیزی می‌توانیم بیاموزیم؟ در این گفتگوی شاد، روزنامه ‌نگار علمی آنا روس چایلد به ما بخش پنهان ” مواد ناخوشایند ” را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که چرا از ذات خزنده طبیعت فرار می‌کنیم، درمان و فناوری ما را به منابع بسیار مهم دانش نزدیک می‌کند …

از بخش لزج و بد بوی زندگی چه چیزی می‌توانیم بیاموزیم؟ در این گفتگوی شاد، روزنامه ‌نگار علمی آنا روس چایلد به ما بخش پنهان ” مواد ناخوشایند ” را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که چرا از ذات خزنده طبیعت فرار می‌کنیم، درمان و فناوری ما را به منابع بسیار مهم دانش نزدیک می‌کند در مورد سلامت خود و جهان‌مان. ” زمانی که ما طرف ناخوشایند زندگی را بررسی می‌کنیم، درآن می‌یابیم که، ما هرگز چیزی که می‌یابیم را به آن فکر نخواهیم کرد، و ما گاهی زیبایی را آشکار می‌کنیم که نمی‌دانستیم در آنجا وجود دارد” روس چایلد می‌گوید.

0 دیدگاه برای “چرا شما باید «علم ناخوشایند» را دوست داشته باشید؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چرا شما باید «علم ناخوشایند» را دوست داشته باشید؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

برای یک سال کامل، جاکوبز به دنبال هر نکته توصیه شده ای برای سلامتی که می توانست انجام دهد ، بود — از استفاده از کرم های ضد آفتاب به اندازۀ یه استکان تا پوشیدن کلاه ایمنی دوچرخه سواری در حالی که خرید میکرد.

سبک زندگی

جیل بولت تیلور یک فرصت تحقیقاتی به دست آورد که کمتر محققانی تقاضای آن را دارند. او یک سکته مغزی بزرگ کرد، و از کار افتادن یکی یکی عملیات مغزش – حرکت، قدرت سخن، خود آگاهی – را تماشا کرد. یک داستان شگفت انگیز.

پزشکی و سلامت

بونی باسلر کشف کرده است که باکتری ها از طریق یک زبان شیمیایی با هم «صحبت می کنند». از طریق مکالمه، باکتری ها دفاع و حمله خودشان را هماهنگ می کنند. این کشفیات تاثیرات شگفت آوری در پزشکی و صنعت ایجاد کرده است و به درک بهتر ما از خودمان منجر شده است.