علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

راب هارمن: چگونه بازار می‌تواند به جاری ماندنِ رودها کمک کند

۴ مهر ۱۳۹۷

در حالی که رودها و رودخانه ها به خاطر استفاده ی بیش از حد در حال نابودی هستند، راب هارمن سازوکار نبوغ آمیزی برای بازار پیاده سازی کرده است تا آب دوباره به این رودها باز گردد. مزرعه داران و صاحبان کارخانه های آب جو سرنوشت خودشان را گره خورده در داستان قدیمی پریکلی پیر …

در حالی که رودها و رودخانه ها به خاطر استفاده ی بیش از حد در حال نابودی هستند، راب هارمن سازوکار نبوغ آمیزی برای بازار پیاده سازی کرده است تا آب دوباره به این رودها باز گردد. مزرعه داران و صاحبان کارخانه های آب جو سرنوشت خودشان را گره خورده در داستان قدیمی پریکلی پیر کریک می دانند.

0 دیدگاه برای “راب هارمن: چگونه بازار می‌تواند به جاری ماندنِ رودها کمک کند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “راب هارمن: چگونه بازار می‌تواند به جاری ماندنِ رودها کمک کند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

تصویر ساز الکساندر تسیاریس تجسم پزشکی قوی ای، از رشد انسان از مرحله لقاح تا تولد و فراتر از آن را به نمایش میگذارد. (حاوی تصاویری است که ممکن است برای بعضی ناخوشایند باشد.)

آموزش

سوگتا میترا در کنفرانس لیفت ۲۰۰۷، درباره‌ی پروژه‌ اش که سوراخ در دیوار نامیده می شود صحبت می کند. در این پروژه بچه های کوچک متوجه شدند که چگونه خودشان از کامپیوتر استفاده کنند– و بعد به بچه های دیگر یاد دادند. او می پرسد: بچه ها چه چیزهای دیگری می توانند به خودشان آموزش …

سایر

اسرار می توانند اشکال مختلف داشته باشند – آنها می توانند تکان دهنده ، احمقانه ، یا غم انگیز باشند.” فرانک وارن، بنیانگذار PostSecret.com ، تعدادی از نیم میلیون اسراری که افراد غریبه برای او بصورت کارت پستال فرستادند را با ما در میان می گذارد.