سیاست و قانون‌گذاری، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب، هنر، هنرهای نمایشی

چرا تئاتر برای دموکراسی ضروری است

۴ مهر ۱۳۹۷

آنطور که کارگردان بزرگ هنری اسکار اوستیس می‌گوید حقیقت از برخورد نظرهای متفاوت حاصل می‌شود، و تئاتر در نشان دادن آن حقیقت به ما نقشی ضروری دارد. در این سخنرانی قوی، اوستیس طرحش برای رسیدن (و گوش دادن) به مردم نقاط گوناگون ایالات متحده را نشان می‌دهد، جاهایی که تئاتر، مانند صنایع بسیار دیگر به …

آنطور که کارگردان بزرگ هنری اسکار اوستیس می‌گوید حقیقت از برخورد نظرهای متفاوت حاصل می‌شود، و تئاتر در نشان دادن آن حقیقت به ما نقشی ضروری دارد. در این سخنرانی قوی، اوستیس طرحش برای رسیدن (و گوش دادن) به مردم نقاط گوناگون ایالات متحده را نشان می‌دهد، جاهایی که تئاتر، مانند صنایع بسیار دیگر به آنها پشت کرده است، جاهایی چون کمربند زنگار صنعت‌زدایی شده. اوستیس می‌گوید: «وظیفه‌ی ما این است که تلاش کنیم دیدگاهی را برای مردم آمریکا متصور شویم که نه تنها نشان می‌دهد همه‌ی ما شخصاً چه کسی هستیم، بلکه ما را دوباره به جامعه‌ای که نیاز داریم باشیم پیوند می‌دهد.» به گفته‌ی اوستیس «این کاری است که تئاتر قرار است انجام دهد.»

0 دیدگاه برای “چرا تئاتر برای دموکراسی ضروری است”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چرا تئاتر برای دموکراسی ضروری است” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

با یک خاک بردار گرد و خاکی، تعدادی ماژیک علامت گذاری ژاپنی، و به همراه تعدادی دانشجو، دبرا گوردن، در جستجوی کلیدهای فهم سیستم های پیچیده، به کاوش درباره ی کلونی های مورچه ها در صحرای آریزونا می پردازد.

سایر

زبان انگلیسی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک زبان جهانی است و فناوری ترجمه فوری آن نیز سالانه در حال پیشرفت است. پس به چه دلیل باید به خود زحمت یادگیری یک زبان خارجه دیگر را بدهیم؟ زبان شناس و پرفسور دانشگاه کلمبیا، آقای جان مک هورتر، ۴ مزیت وسوسه کننده یادگیری یک …

علوم مهندسی

آناند اگاراوالا BumpTop را ارایه میدهد, که یک برنامه کامپیوتری است که صفحه معمولی رایانه را به حد باشکوه و فوق العاده سه بعدی میکند، با تغیر دادن طرز کار با فایل ها و پوشه ها به یک محل بازی آزادانه با مدارک مچاله شده و دیوارهای پوشیده از یادداشت.