علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

التیام ٩/١١ : مادرانی که بخشایش و دوستی را یافتند

۴ مهر ۱۳۹۷

فیلیس رودریگز و عایشا ال- وفی دوستی عمیقی دارند که با از دست دادن چیز غیر فابل تصوری متولد شد. پسر رودریگز در مرکز تجارت جهانی که در ١١ سپتامبر ٢۰۰١مورد حمله قرار گرفت کشته شد. پسر ال وفی ،زکریا موسوی ، برای نقش داشتن در این حملات مجرم شناخته شد و در حال گذراندن …

فیلیس رودریگز و عایشا ال- وفی دوستی عمیقی دارند که با از دست دادن چیز غیر فابل تصوری متولد شد. پسر رودریگز در مرکز تجارت جهانی که در ١١ سپتامبر ٢۰۰١مورد حمله قرار گرفت کشته شد. پسر ال وفی ،زکریا موسوی ، برای نقش داشتن در این حملات مجرم شناخته شد و در حال گذراندن حبس ابد است. امید برای یافتن صلح ، این دو مادر را به درک و احترام متقابل به یکدیگر رساند.

0 دیدگاه برای “التیام ٩/١١ : مادرانی که بخشایش و دوستی را یافتند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “التیام ٩/١١ : مادرانی که بخشایش و دوستی را یافتند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

وقتیکه او چهارده ساله بود، مخترع مالاوی ویلیام کامکوامبا به منظور تولید برق برای خانواده اش ، از وسایل یدکی و از روی نقشه های ساده که در کتابخانه پیدا کرد یک آسیاب بادی ساخت .

علوم مهندسی

دنیل لیبسکیند از ایده های بسیار بزرگی بهره می گیرد. در اینجا , او ۱۷ عبارت را که زیربنای دید او نسبت به معماری را تشکیل می دهد با ما در میان می گذارد — خام , پر مخاطره , احساساتی , تندرو — ,و اینها الهام بخش هر روند جسور خلاقانه ای هستند.

باغبانی و زراعت

نیازی نیست که جنگل‌ها ذخایر طبیعی وسیع و دور افتاده‌ و جدا از زندگی انسان باشند. در عوض، می‌توانیم آن‌ها را همان‌جا که هستیم هم بسازیم — حتی در شهرها. شوبیندو شرما، کارآفرین زیست محیطی و از همکاران TED، با طراحی مهندسی شده‌ی خاک، میکروب‌ها و بایومس و در نتیجه سرعت بخشیدن به شروع فرایند …