علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

بیایید آب‌های آزاد را به بزرگترین ذخایر طبیعی جهان تبدیل کنیم

۴ مهر ۱۳۹۷

چه می‌شود اگر بتوانیم صنعت ماهیگیری را حفظ کنیم وهمزمان از اقیانوس نیز محافظت کنیم؟ انریک سالا، اکولوژیست دریایی، طرح جسورانه خود برای حراست از دریاهای آزاد را با ما درمیان می‌گذارد — برخی از آخرین مناطق بکر بر روی زمین که در محدوده قدرت هیچ کشور واحدی قرار ندارند — از طریق ایجاد یک …

چه می‌شود اگر بتوانیم صنعت ماهیگیری را حفظ کنیم وهمزمان از اقیانوس نیز محافظت کنیم؟ انریک سالا، اکولوژیست دریایی، طرح جسورانه خود برای حراست از دریاهای آزاد را با ما درمیان می‌گذارد — برخی از آخرین مناطق بکر بر روی زمین که در محدوده قدرت هیچ کشور واحدی قرار ندارند — از طریق ایجاد یک منطقه حفاظت شده دریایی وسیع که دوسوم اقیانوس‌های جهان را در بر می‌گیرد. سالا بر این باور است که با حفاظت از دریاهای آزاد، خواهیم توانست منافع اکولوژیک، اقتصادی و اجتماعی اقیانوس‌ها را بازیابیم. سالا می‌گوید: «آن گاه که بتوانیم نیازهای اقتصادی و حفظ منابع طبیعی را در یک راستا قرار دهیم معجزات می‌توانند اتفاق بیفتند.»

0 دیدگاه برای “بیایید آب‌های آزاد را به بزرگترین ذخایر طبیعی جهان تبدیل کنیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بیایید آب‌های آزاد را به بزرگترین ذخایر طبیعی جهان تبدیل کنیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

ارکستر جوانان ترسا کارنو دارای بهترین نوازندگان دبیرستانی از برنامه موسیقی تغییرِ زندگی ونزوئلا، ال سیستاما هستند، به رهبری گوستاو دودمل (Gustavo Dudamel)، آنها سمفونی شوستاکوویچ (Shostakovich) شماره ۱۰، موومان ۲ و ارتور مارکز (Arturo Márquez) دانزون شماره ۲ را اجرا می کنند.

علوم پایه

رابرت فول بیولوژیست بر روی توانایی های بی نظیر مارمولک ها مانند پاهای فوق العاده چسبناکش و توانایی خارق العاده ی بالا رفتن از سطوحش تحقیق می کند. اما فیلمی که با دوربین های پر سرعت گرفته شده است، نشان می دهد که دم مارمولک شاید شگفت انگیز ترین توانایی آن باشد.

سایر

اسرار می توانند اشکال مختلف داشته باشند – آنها می توانند تکان دهنده ، احمقانه ، یا غم انگیز باشند.” فرانک وارن، بنیانگذار PostSecret.com ، تعدادی از نیم میلیون اسراری که افراد غریبه برای او بصورت کارت پستال فرستادند را با ما در میان می گذارد.