روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

حظ در کجا مخفی است و چطور پیدایش کنیم

۴ مهر ۱۳۹۷

شکوفه‌های درخت گیلاس و رنگین کمان‌ها، حباب‌ها و چشم‌های پلاستیکی چپول: چرا برخی چیزها به نظر می‌رسد که حظ جهانی را خلق می‌کنند؟ در این سخنرانی جذاب و گیرا، اینگرید فتل لی پرده از ریشه‌های قابل لمس شگفت‌آور حظ برمی‌دارد و نشان می‌دهد که ما همه چطور می‌توانیم بیشتر آن را در این جهان اطراف …

شکوفه‌های درخت گیلاس و رنگین کمان‌ها، حباب‌ها و چشم‌های پلاستیکی چپول: چرا برخی چیزها به نظر می‌رسد که حظ جهانی را خلق می‌کنند؟ در این سخنرانی جذاب و گیرا، اینگرید فتل لی پرده از ریشه‌های قابل لمس شگفت‌آور حظ برمی‌دارد و نشان می‌دهد که ما همه چطور می‌توانیم بیشتر آن را در این جهان اطراف خویش یافته و خلق کنیم.

0 دیدگاه برای “حظ در کجا مخفی است و چطور پیدایش کنیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “حظ در کجا مخفی است و چطور پیدایش کنیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در این ویدئوی آرشیویِ TED از سال ۱۹۹۸، قهرمان دوی سرعت پارا المپیک، ایمی مالینز، در مورد شکستن رکورد در حرفۀ خودش (دویدن) و این که چطور پاهای مصنوعی عجیبش از جنس الیاف کربن (که آن موقع فقط نمونه آزمایشی بودند) کمکش کردند تا از خط پایان بگذرد، صحبت می کند.

جذاب و کاربردی در ارائه

  در این مقاله سعی شده است تا به حل اشتباهات رایج در ارائه و طراحی پاورپوینت بپردازیم. با در نظرگرفتن نکات زیر میتوان ارائه‌ای زیبا و جذاب آماده کرد: ۱-پر کردن اسلایدها با متن شاید بزرگترین اشتباهی که افراد در ارائه پاورپوینت انجام می دهند این است که هر اسلاید را پر از متن …

تکنولوژی

در این سخنرانى مختصر، ساول گریفیث از اختراعى پرده بردارى مى کند که کمپانى جدیدش Makani Power مشغول کار کردن بر آن بوده است: توربین هاى بادبادکى غول پیکرى که مقادیر حیرت آورى از انرژى پاک و تجدیدپذیر را ایجاد مى کنند.