سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

دنیل تامت : راه‌های مختلف دانستن

۴ مهر ۱۳۹۷

دانیل تامت ” بیماری ” هم‌حسی ” زبانی، عددی و تصویری دارد– بدین معنی که برداشت‌‌های او از واژه‌ها، اعداد و رنگها به یکدیگر بافته می‌شوند و شیوۀ جدیدی از درک و فهم از جهان را ایجاد می‌کنند. دانیل تامیت، نویسندۀ کتاب ” تولد در روز آبی (غمگین) “، هنر خود و شور و اشتیاقش …

دانیل تامت ” بیماری ” هم‌حسی ” زبانی، عددی و تصویری دارد– بدین معنی که برداشت‌‌های او از واژه‌ها، اعداد و رنگها به یکدیگر بافته می‌شوند و شیوۀ جدیدی از درک و فهم از جهان را ایجاد می‌کنند. دانیل تامیت، نویسندۀ کتاب ” تولد در روز آبی (غمگین) “، هنر خود و شور و اشتیاقش را برای زبان در این سخنرانی که نگاهی گذرا به ذهن زیبایش است، با ما در میان می‌گذارد.

 

0 دیدگاه برای “دنیل تامت : راه‌های مختلف دانستن”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دنیل تامت : راه‌های مختلف دانستن” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در سخنرانی در یک مدرسه دخترانه در لندن، میشل اوباما در یک دعوی پرشور و شخصی، تک تک دانش آموزان را دعوت می کند تا تحصیلات را جدی بگیرند. او می گوید، این نسل مستعد جدید است که شکاف میان جهانی که هست و جهانی که می بایست باشد را پر می کند.

تکنولوژی

“روی گولد”، معلم، و “کورتیس وانگ”، محقق، یک پیش نمایش کوچک از تلسکوپ جهانی مایکروسافت را نشان می دهند، که تصاویر را از تلسکوپ‌ها و ماهواره‌ها جمع آوری می‌کند تا منظره ای کلی و تعاملی، از جهان ما را بسازد.

پزشکی و سلامت

جراح و نویسنده، شروین نولاند روند پیشرفت درمان با الکتروشوک به عنوان درمانی برای افسردگی شدید و مرگبار -و از جمله بیماری خود او- را تشریح می کند. سخنرانی تاثیرگذار و صمیمانه ی او درباره ی آرامش، رستگاری و فرصت دوباره است.