سیاست و قانون‌گذاری، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

چه می‌شود اگر مردم عادی را جایگزین سیاستمداران کنیم؟

۴ مهر ۱۳۹۷

اگر فکر می کنید دموکراسی معیوب است، این یک راه حل است: بیایید مردم ناشناس را جایگزین سیاستمداران کنیم. برت هنینگ نویسنده و فعال راه حلی قانع کننده را برای دموکراسی بر اساس قرعه، یا انتخاب تصادفی دست اندرکاران حکومت ارائه می دهد — نظامی که ریشه در آتن کهن دارد که متکی است بر …

اگر فکر می کنید دموکراسی معیوب است، این یک راه حل است: بیایید مردم ناشناس را جایگزین سیاستمداران کنیم. برت هنینگ نویسنده و فعال راه حلی قانع کننده را برای دموکراسی بر اساس قرعه، یا انتخاب تصادفی دست اندرکاران حکومت ارائه می دهد — نظامی که ریشه در آتن کهن دارد که متکی است بر خرد جمعی و برای تصمیم گیری های درست به نفع هرچه بیشتر آحاد جامعه به مردم عادی اعتماد می کند. به نظر احمقانه است؟ درباره اینکه چطور این روش می تواند برای ساختن دنیایی خالی از سیاستمداران متعصب مفید باشد بیشتر بدانید.

0 دیدگاه برای “چه می‌شود اگر مردم عادی را جایگزین سیاستمداران کنیم؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چه می‌شود اگر مردم عادی را جایگزین سیاستمداران کنیم؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

برایان کاکس، فیزیکدان مشهور، دربارۀ زمینۀ کاری‌اش در برخورددهنده بزرگ هادرون در سرن صحبت می‌کند. وی با طرح مسائل بزرگترینِ بزرگ دانش‌ها، به طور سرگرم‌کننده و به روشی قابل فهم، ما را به دیدار توری در دنیای این پروژۀ عظیم می‌برد.

نحوه ارائه‌

نمود شخصی بخشی نانوشته از ارتباطات و مهارت‌های ارائه شماست. هنگامی که در یک جمع در حال صحبت هستید، ممکن است در حال معرفی سازمان یا خودتان باشید اما در هر صورت این شما هستید که در خط مقدم‌اید. این شما هستید که دیگری می‌بیند، این شما هستید که پیش از آنکه دهان‌تان را برای …

علوم مهندسی

پیتر دیاماندیس، بنیانگذار ایکس پرایز تعریف می‌کند که چگونه به رویای استیون هاوکینگ برای رفتن به فضا جامهٔ عمل پوشانده — با پرواز با یکدیگر به بالای اتمسفر و تجربه بی‌وزنی در جاذبه صفر.