پزشکی و سلامت، فیلم ارائه‌های جذاب، مراقبت‌های بهداشتی

آلنا شیخ: چطور خودم را برای ابتلا به بیماری آلزایمر آماده می کنم

۵ مهر ۱۳۹۷

وقتی با موقعیتی روبرو می شویم که در آن یکی از والدینمان دچار آلزایمر هستند، اکثر ما آنرا انکار می کنیم ( اون اتفاق برای من نمی افتد) یا نهایت تلاشمان را برای جلوگیری از ابتلا به آن انجام می دهیم. اما آلنا شیخ، کارشناس بهداشت جهانی و از افراد تد، با دید متفاوتی به …

وقتی با موقعیتی روبرو می شویم که در آن یکی از والدینمان دچار آلزایمر هستند، اکثر ما آنرا انکار می کنیم ( اون اتفاق برای من نمی افتد) یا نهایت تلاشمان را برای جلوگیری از ابتلا به آن انجام می دهیم. اما آلنا شیخ، کارشناس بهداشت جهانی و از افراد تد، با دید متفاوتی به آن نگاه می کند. او با سه تدبیر محکم، خود را برای آن لحظه آماده می کند، لحظه ای که فراخواهد رسید و او به آن بیماری مبتلا می شود.

0 دیدگاه برای “آلنا شیخ: چطور خودم را برای ابتلا به بیماری آلزایمر آماده می کنم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “آلنا شیخ: چطور خودم را برای ابتلا به بیماری آلزایمر آماده می کنم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم پایه

جیل هاینریث غواص غار است که به اکتشاف آبراه‌های پنهان زیرزمینی در سرتاسر زمین می پردازد. در همکاری با زیست‌شناس‌ها، اقلیم‌شناس‌ها و باستان‌شناس‌ها، هاینریث پرده از عجایب اشکال حیاتی برمی‌دارد که در برخی از دورافتاده‌ترین مکانهای زمین زندگی می‌کنند و به محققان کمک می‌کند تا تاریخ تغییرات اقلیمی را بررسی کنند. در این سخنرانی مختصر، …

تکنولوژی

ایوان گرنت در مورد علم و هنر صدانمایی (Cymatics)، فرآیند نمایش بصری صدا، صحبت می کند. علاوه بر مفید بودن جهت تحلیل صداهای پیچیده (مانند صداهای دلفینها)، الگوهای پیچیده و زیبایی را خلق می کند.

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

هانس راسلینگ پژوهشگر از ابزار جالبش استفاده می کند تا که نشان بدهد چگونه کشورهای فقیر خودشان را از فقر نجات می دهند. او “دلار ستریت” را نمونه قرار می دهد و تفاوت درآمد هر خانوار در نقاط مختلف را مقایسه می کند و سپس (با استفاده از اطلاعات فوق) او کارهای عجیبی می کند.