روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

رابی وکس: درباره‌ی بیماری روانی چه چیز خنده‌داری وجود دارد؟

۷ مهر ۱۳۹۷

رابی وکس، طنزپرداز، معتقد است که بیماری های بدنی منجر به همدردی عمیقی می شوند. البته بیماری های روانی در این میان یک استثنا هستند. چرا؟ وکس که یک دهه پیش دچار افسردگی بالینی بود، با انرژی و شوخ طبعی خیره کننده ای براین نکته اصرار می ورزد که باید بر لکه ی ننگ بیماری …

رابی وکس، طنزپرداز، معتقد است که بیماری های بدنی منجر به همدردی عمیقی می شوند. البته بیماری های روانی در این میان یک استثنا هستند. چرا؟ وکس که یک دهه پیش دچار افسردگی بالینی بود، با انرژی و شوخ طبعی خیره کننده ای براین نکته اصرار می ورزد که باید بر لکه ی ننگ بیماری روانی مُهر پایان بزنیم.

0 دیدگاه برای “رابی وکس: درباره‌ی بیماری روانی چه چیز خنده‌داری وجود دارد؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “رابی وکس: درباره‌ی بیماری روانی چه چیز خنده‌داری وجود دارد؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

مارتین ویلنوو فیلمساز، درباره ” مارس و آوریل” ، درباره نمایشی کانادایى علمى و تخیلى و غیرعادى صحبت مى‌‌کند که در واقع بدون پول ساخت. در یک سخنرانى جذاب، او روشهاى متنوعى را شرح مى‌‌دهد که بواسطه آن توانست در تولید این نسخه نوآورانه و بی‌نظیر از آینده بر اجبارهاى مالى و تدارکاتى غلبه کند.

علوم پایه

تئؤجانسن٬ هنرمند٬ موجودات شگفت انگیز جنبشی ای را نشان میدهد که از لوله های پلاستیک و شیشه های لیموناد ساخته شده اند. این موجودات به طوری طراحی شده اند که بتوانند حرکت کنند — و حتی به تنهائی زنده بمانند.

فیلم ارائه‌های جذاب

ارکستر جوانان ترسا کارنو دارای بهترین نوازندگان دبیرستانی از برنامه موسیقی تغییرِ زندگی ونزوئلا، ال سیستاما هستند، به رهبری گوستاو دودمل (Gustavo Dudamel)، آنها سمفونی شوستاکوویچ (Shostakovich) شماره ۱۰، موومان ۲ و ارتور مارکز (Arturo Márquez) دانزون شماره ۲ را اجرا می کنند.