علوم پایه، فیلم ارائه‌های جذاب، محیط زیست و زیست‌شناسی

ادیت ویدر: چطور یک ماهی مرکب غول آسا پیدا کردیم

۷ مهر ۱۳۹۷

از اولین باری که شروع به گرفتن عکس از زیر آبها شدیم، بشر بدنبال ماهی مرکب غول آسا (آرکی تئوتیس) بوده است. اما حیوان شکارچی دست نیافتنی اعماق دریا هیچوقت در معرض دید دوربین قرار نگرفت. ادیت ویدر، اقیانوس شناس و نوآفرین، درک اصلی و کار گروهی که منجر به گرفتن فیلم از ماهی مرکب …

از اولین باری که شروع به گرفتن عکس از زیر آبها شدیم، بشر بدنبال ماهی مرکب غول آسا (آرکی تئوتیس) بوده است. اما حیوان شکارچی دست نیافتنی اعماق دریا هیچوقت در معرض دید دوربین قرار نگرفت. ادیت ویدر، اقیانوس شناس و نوآفرین، درک اصلی و کار گروهی که منجر به گرفتن فیلم از ماهی مرکب برای اولین بار شد را برایمان تعریف می کند.

0 دیدگاه برای “ادیت ویدر: چطور یک ماهی مرکب غول آسا پیدا کردیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “ادیت ویدر: چطور یک ماهی مرکب غول آسا پیدا کردیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

ابتدا کیت بری به ما نشان می دهد که چگونه ذهن ما بدن ما را گول می زند – این کار را با یک شعبده بازی انجام می دهد که از طریق اینترنت نیز قابل مشاهده است. سپس حاضرین را وارد شاهکارهایی از جادوگری های ذهنی خیره کننده (و حتی کمی خطرناک) می کند.

سبک زندگی

در این سخنرانی TED دانشگاهی، در سال ۲۰۰۹، صخره نورد باسابقه، متیو چایلدز، ۹ قانون برای صخره نوردی مطرح می کند. این قوانین برای زندگی روی زمین هم کاربرد دارند.

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

فیلیس رودریگز و عایشا ال- وفی دوستی عمیقی دارند که با از دست دادن چیز غیر فابل تصوری متولد شد. پسر رودریگز در مرکز تجارت جهانی که در ١١ سپتامبر ٢۰۰١مورد حمله قرار گرفت کشته شد. پسر ال وفی ،زکریا موسوی ، برای نقش داشتن در این حملات مجرم شناخته شد و در حال گذراندن …