تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

جنیفر هیلى: اگر ماشین‌‌ها مى‌‌توانستند صحبت کنند، تصادفات ممکن بود اجتناب‌‌پذیر شوند

۷ مهر ۱۳۹۷

وقتى رانندگى مى کنیم، توى حباب شیشه ایى وارد مى شویم که درهایش را قفل کرده و گازش را مى گیریم، به چشمهایمان تکیه مى کنیم تا راهنمایمان باشند– على رغم این که ما فقط مى توانیم ماشین هاى کمى را در جلو و پشت سرمان ببینیم. اما چطور مى شد اگر ماشین ها مى …

وقتى رانندگى مى کنیم، توى حباب شیشه ایى وارد مى شویم که درهایش را قفل کرده و گازش را مى گیریم، به چشمهایمان تکیه مى کنیم تا راهنمایمان باشند– على رغم این که ما فقط مى توانیم ماشین هاى کمى را در جلو و پشت سرمان ببینیم. اما چطور مى شد اگر ماشین ها مى توانستند با یکدیگر داده هایى را درباره موقعیت و سرعتشان به اشتراک بگذارند و از الگوهاى پیشگویانه براى محاسبه ایمن ترین مسیرها در جاده براى همه استفاده کنند؟ جنیفر هیلى دنیایى بدون تصادفات را تصور مى کند.

0 دیدگاه برای “جنیفر هیلى: اگر ماشین‌‌ها مى‌‌توانستند صحبت کنند، تصادفات ممکن بود اجتناب‌‌پذیر شوند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جنیفر هیلى: اگر ماشین‌‌ها مى‌‌توانستند صحبت کنند، تصادفات ممکن بود اجتناب‌‌پذیر شوند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تکنولوژی

رابط کامپیوتری جدید و متحیرکنندۀ ” تن لی” امواج مغزی استفاده کنندۀ آن را می خواند و کنترل اشیاءِ مجازی و نیز ابزار الکترونیکی را به تنهایی با استفاده از افکار ( و کمی تمرکز ) امکان پذیر می سازد. او این هِدست را نمایش داده و دربارۀ کاربردهای آیندۀ آن صحبت می کند

سایر

جان میدا،‏ متخصص انستیتوی رسانه ای دانشگاه ‏MIT‏ با ترکیبی از تکنولوژی و هنر سر و کار دارد،‏ که می تواند گاه بسیار پیچیده باشد.‏ در این سخنرانی او درباره ی ساده کردن چیز ها تا حد پایه صحبت می کند.

علوم پایه

رابرت فول بیولوژیست بر روی توانایی های بی نظیر مارمولک ها مانند پاهای فوق العاده چسبناکش و توانایی خارق العاده ی بالا رفتن از سطوحش تحقیق می کند. اما فیلمی که با دوربین های پر سرعت گرفته شده است، نشان می دهد که دم مارمولک شاید شگفت انگیز ترین توانایی آن باشد.