تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

رادنی بروکس: چرا به ربات‌ها تکیه خواهیم کرد؟

۷ مهر ۱۳۹۷

جنجال‌آفرینان بر اساس این ایده که ربات‌ها به سادگی جایگزین شغل مردم می‌شوند وحشت ایجاد می‌کنند. اما در واقع، ربات‌ها می‌توانند همکاران لاینفک ما شده، و ما را از کارهای ابتدایی و مکانیکی فارغ کنند. رادنی بروکس می‌گوید این چقدر می‌تواند ارزشمند باشد زمانی که تعداد بزرگسالان در سن کاری پایین رفته و تعداد بازنشستگان …

جنجال‌آفرینان بر اساس این ایده که ربات‌ها به سادگی جایگزین شغل مردم می‌شوند وحشت ایجاد می‌کنند. اما در واقع، ربات‌ها می‌توانند همکاران لاینفک ما شده، و ما را از کارهای ابتدایی و مکانیکی فارغ کنند. رادنی بروکس می‌گوید این چقدر می‌تواند ارزشمند باشد زمانی که تعداد بزرگسالان در سن کاری پایین رفته و تعداد بازنشستگان بالا می‌رود.او باکستر را به ما معرفی می‌کند، رباتی با چشمهایی که حرکت می‌کنند و بازوهایی که به لمس واکنش نشان می‌دهند که می‌تواند در کنار جمعیتی که مسن تر می‌شوند کار کند و یاد گیرد که در خانه هم به مردم کمک کند.

0 دیدگاه برای “رادنی بروکس: چرا به ربات‌ها تکیه خواهیم کرد؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “رادنی بروکس: چرا به ربات‌ها تکیه خواهیم کرد؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

هنری مارکرام می گوید که بزودی معمای ذهن میتواند حل شود — بیماریهای روانی، حافظه، ادراک: آنها از نرونها و سیگنالهای الکتریکی ساخته شده اند، و او قصد دارد که به کمک یک سوپر کامپیوتر که تمامی ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰سیناپس مغز را شبیه سازی میکند، آنها را درک کند.

تکنولوژی

اگر ترافیک در خیابان های ما به روانی و کارآمدی جریان خون در رگ های ما باشد، چه می شود؟ وانیس کاباژ، گیک ترابری، فکر می‌کند ما می‌توانیم از نبوغ موجود در زیست شناسی بدن خود الهام بگیریم تا سامانه‌های حمل و نقل آینده را طراحی کنیم. در این سخنرانی آینده نگرانه، پیش نمایش موضوعات …

آشپزی

هومارو کانتو و بن روچ مدیر “موتو”،‏ از یک رستوران در شیکاگو آمدند که راه های جدید طبخ و خوردن غذاها را امتحان کنند. ولی در ورای تفریح و تبدیل طعم ها، آن ها یک هدف جدی دارند: آیا ما می توانیم از تکنولوژی جدید غذایی به خوبی استفاده کنیم؟