آموزش، روانشناسی و روانپزشکی، سایر، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

سه قانون برای روشن کردن یادگیری

۷ مهر ۱۳۹۷

بیماری مهلک رمزی مسَّلَم که یک معلم شیمی بود باعث شد متوجه ۱۰ سال تجربه شبه آموزش خود شود و بتواند نقش واقعی مدرس را برای پرورش کنجکاوی پیدا کند. در یک صحبت شخصی و سرگرم کننده رمزی سه قانون خودش را برای روشن کردن یادگیری و تخیل و هیجان زده کردن دانش آموزان از …

بیماری مهلک رمزی مسَّلَم که یک معلم شیمی بود باعث شد متوجه ۱۰ سال تجربه شبه آموزش خود شود و بتواند نقش واقعی مدرس را برای پرورش کنجکاوی پیدا کند. در یک صحبت شخصی و سرگرم کننده رمزی سه قانون خودش را برای روشن کردن یادگیری و تخیل و هیجان زده کردن دانش آموزان از اینکه جهان چگونه کار می کند ارائه می دهد.

0 دیدگاه برای “سه قانون برای روشن کردن یادگیری”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “سه قانون برای روشن کردن یادگیری” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

جان میدا،‏ متخصص انستیتوی رسانه ای دانشگاه ‏MIT‏ با ترکیبی از تکنولوژی و هنر سر و کار دارد،‏ که می تواند گاه بسیار پیچیده باشد.‏ در این سخنرانی او درباره ی ساده کردن چیز ها تا حد پایه صحبت می کند.

باغبانی و زراعت

آنطور که توباکو براون، هنرمند محیط زیست می‌گوید باغ‌ها آیینه زندگی‌مان هستند و به منظور برداشت کردن کامل زیبایی‌هایشان باید با مواظبت در آنها کشت‌وکار کنیم. براون تجربه خود را از آوردن پروژه‌های هنری طبیعی به انظار عمومی شهرهای مختلف دنیا بیان و بدین ترتیب آنچه را باغبانی کردن می‌تواند در مورد زندگی، محبت، ارتباط …

تکنولوژی

بیل گراس، موسس Idealab، از زندگی خود به عنوان یک مخترع می گوید. وی در ابتدا دربارۀ شرکت فروش نقشه ها و کیت های انرژی خورشیدی خود در دوران دبیرستان صحبت می کند. در این ویدئو دربارۀ یک سیستم پیشگام سلولهای خورشیدی و چند پرسش بی پاسخ، مطالبی می آموزید.