تکنولوژی، جغرافیا و نجوم، علوم پایه، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب

دستگاهی شبیه به گلبرگ های گیاهان که ممکن است برای کشف سیارات شبیه به زمین به ما کمک کند

۸ مهر ۱۳۹۷

اخترشناسان اعتقاد دارند که همه ستاره ها در کهکشان، سیاره دارند، یک پنجم از آنها ممکن است قابل سکونت باشند. فقط ما نتوانسته ایم هیچ کدام از آنها را ببینیم. جرمی کاسدین و تیمش به دنبال تغییر این شرایط هستند با طراحی و مهندسی یک ابزار فوق العاده. یک صفحه ایجاد کننده سایه برای ستاره …

اخترشناسان اعتقاد دارند که همه ستاره ها در کهکشان، سیاره دارند، یک پنجم از آنها ممکن است قابل سکونت باشند. فقط ما نتوانسته ایم هیچ کدام از آنها را ببینیم. جرمی کاسدین و تیمش به دنبال تغییر این شرایط هستند با طراحی و مهندسی یک ابزار فوق العاده. یک صفحه ایجاد کننده سایه برای ستاره ها “starshade” که به تلسکوپ اجازه می دهد در فاصفه ۵۰٫۰۰۰ کیلومتری عکس هایی از سیاره ها بگیرد. او ادعا می کند این جالب ترین اتفاق در علم است.

0 دیدگاه برای “دستگاهی شبیه به گلبرگ های گیاهان که ممکن است برای کشف سیارات شبیه به زمین به ما کمک کند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دستگاهی شبیه به گلبرگ های گیاهان که ممکن است برای کشف سیارات شبیه به زمین به ما کمک کند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

طرفدار حیوانات، نلی مک کی، برای یک سگ گرانقدر یک ستایشی پر درخشش را می خواند. او پیشنهاد می کند ما هم همین کار رو انجام بدیم:” به محل نگهداری حیوانات گمشده برو/ و برای خودت یک سگ شکاری پیدا کن/اون رو با این کار مفتخر کن/چونکه این همون چیزیه که اون سگ لایقشه.”

اخلاق

هفته ها بعداز راه اندازی منشور شفقت، کارن آرمسترانگ به نقش دین در قرن بیست و یکم ، نگاهی می اندازد: آیا اصول اعتقادی آن، ما را از هم جدا می کند؟ یا بخاطر مصلحت عمومی ، ما را متحد می کند؟ او کاتالیزورهایی را بررسی می کند که می توانند مذاهب جهان را به …

پزشکی و سلامت

جرج سوتو، به همراه یک گروه فناور و دانشمند، دنبال یک آزمایش ساده و غیرتهاجمی است که در دسترس همه باشد و علائم ابتدایی انواع سرطان را تشخیص دهد. او در یک سخنرانی برای اولین بار نمونه آزمایشی و اولیه کار خود را بر پایه موبایل ارائه میدهد.