سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

لذت موج سواری در آب یخ

۸ مهر ۱۳۹۷

«هر چیزی که ارزش دنبال کردن را دارد ما را مستلزم به رنج کشیدن می کند، فقط یک کمی» این را کریس برکارد عکاس موج سواری می گوید، همانطور که از دل مشغولی اش برای سردترین، طوفانی ترین و دور افتاده ترین سواحل در زمین می گوید. با عکسهای شگفت آور و داستانهایی از مکانهایی …

«هر چیزی که ارزش دنبال کردن را دارد ما را مستلزم به رنج کشیدن می کند، فقط یک کمی» این را کریس برکارد عکاس موج سواری می گوید، همانطور که از دل مشغولی اش برای سردترین، طوفانی ترین و دور افتاده ترین سواحل در زمین می گوید. با عکسهای شگفت آور و داستانهایی از مکانهایی که آدمهای کمی تا بحال از آنجا دیدن کردند– خیلی کمتر هم موج سواری کردند– او ما را با این بقول خودش ” جنگ شخصی علیه زندگی مادی” همراه می کند.

0 دیدگاه برای “لذت موج سواری در آب یخ”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “لذت موج سواری در آب یخ” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

اخلاق

رابرت رایت با استفاده از زیست شناسی تکاملی و نظریه بازی ها توضیح می دهد چرا ما درکی طبیعی از قانون طلایی داریم (“آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند…”)، چرا بعضی اوقات این قانون را نادیده می گیریم و چرا امید است در آینده نزدیک، همه ما به قدری شفقت داشته …

روانشناسی و روانپزشکی

اوبری د گری پژوهشگر کمبریج دلیل می آورد که سالمندی صرفاً یک مرض است– و از نوع قابل درمان. انسانها اساساً به هفت طریق سالخوده می شوند که تماماً قابل پیشگیری است.

فیلم ارائه‌های جذاب

جنیفر لین،‏ پیانیست و آهنگ ساز ،‏ یک اجرای جادویی را ارائه می دهد و سپس در مورد روند خلاقیت صحبت می کند و یک قطعه ی تک نوازی بر اساس ترتیبی اتفاقی از نت ها به صورت بداهه اجرا می کند.