سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

من پسر یک تروریست هستم. ولی اینطور شد که صلح را انتخاب کردم

۸ مهر ۱۳۹۷

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده باشید که در آن تعصب و تنفر آموزش داده می شود، آیا می توانید راه دیگری را انتخاب کنید؟ وقتی پدر «زک ابراهیم» داشت نقشه ی بمب گذاری ساختمان تجارت جهانی را طراحی می کرد، او فقط هفت سال داشت. سرگذشت او تکان دهنده و قدرتمند و در …

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده باشید که در آن تعصب و تنفر آموزش داده می شود، آیا می توانید راه دیگری را انتخاب کنید؟ وقتی پدر «زک ابراهیم» داشت نقشه ی بمب گذاری ساختمان تجارت جهانی را طراحی می کرد، او فقط هفت سال داشت. سرگذشت او تکان دهنده و قدرتمند و در نهایت الهام بخش است.

0 دیدگاه برای “من پسر یک تروریست هستم. ولی اینطور شد که صلح را انتخاب کردم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “من پسر یک تروریست هستم. ولی اینطور شد که صلح را انتخاب کردم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

دیکسون چیباندا یکی از ۱۲ روان پزشک زیمباوه برای جمعیتی بیش از ۱۶ میلیون است. او متوجه شده است که کشورش هرگز قادر به مقابله با مشکلات سلامت روان با استفاده از شیوه‌های سنتی درمان نیست، چیباندا به ایجاد یک راه حل زیبا با منابعی بی‌حد و حصر به نام مادربزرگ‌ها کمک می‌کند. در این …

روانشناسی و روانپزشکی

روانشناس فیلیپ زیمباردو عقیده دارد شادی و موفقیت ریشه در خصیصه ای دارد که اکثر ما به آن بی اعتنایی می ورزیم؛ دیدگاهی که نسبت به گذشته، حال، و آینده داریم. او معتقد است به عنوان اولین قدم در بهبود زندگی ما باید دیدگاهمان نسبت به زمان را تغییر دهیم.

جغرافیا و نجوم

در اجرای جدی سال ۲۰۰۸، اخترفیزیکدان جورج اسموت، تصاویر بسیار زیبا و جدید گرفته شده از اعماق فضا را نشان می دهد، و ما را برمی انگیزد تا بیاندیشیم که فضا چگونه، با شبکه های غول پیکر از ماده تاریک و شکافهای خالی مرموز، به اینصورت شکل گرفته است.