روانشناسی و روانپزشکی، سبک زندگی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

چگونه سخن بگوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن بشوند

۸ مهر ۱۳۹۷

آیا تا بحال حس کردین که هیچ کس حاضر نیست به حرف هاتون فکر کنه؟ اینجا جولین ترژر برای کمک آماده است. در این سخنرانی مفید، متخصص صدا چگونه های داشتن یک مکالمه قوی رو نشون میده – بوسیله تمرینات ساده صوتی تا نکاتی برای اینکه چطوری مکالمه کنیم. یک سخنرانی که ممکنه کمک کنه …

آیا تا بحال حس کردین که هیچ کس حاضر نیست به حرف هاتون فکر کنه؟ اینجا جولین ترژر برای کمک آماده است. در این سخنرانی مفید، متخصص صدا چگونه های داشتن یک مکالمه قوی رو نشون میده – بوسیله تمرینات ساده صوتی تا نکاتی برای اینکه چطوری مکالمه کنیم. یک سخنرانی که ممکنه کمک کنه که دنیا صدای زیباتری داشته باشه.

0 دیدگاه برای “چگونه سخن بگوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن بشوند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چگونه سخن بگوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن بشوند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

همه ما با نفرت مخالفیم. درست است؟ موافقیم که نفرت یک مشکل است — نفرت مشکل دیگران است، نه مشکل ما. اما آنگونه که سلی کان دریافته، همه ما نفرت می‌ورزیم – بعضی‌ از ما به شکل نامرئی، و برخی عیان. او طی مقابله‌ای دشوار با یک روایت شخصی از زندگی، ایده‌هایی را درباره چگونگی …

پزشکی و سلامت

آنها را فرشته های سومالی می خوانند، دکتر حوا عبدی و دخترش دیگو محمد درباره کلینیک پزشکی خود در سومالی صحبت می کنند، در میانه جنگ داخلی و اوج بد رفتاری با زنان، آنها بیمارستان و مدرسه برای صلح ساخته اند.

سایر

یکی از اعضای پایه گذار تور کمدی محور شیطانی، کمدین ماز جبرانی، درباره مشکلات و تناقض های ایرانی-آمریکایی بودن صحبت می کند — “قسمتی از من فکر می کند من باید برنامه هسته ای داشته باشم، قسمت دیگرم فکر می کند که من با داشتن برنامه ی هسته ای قابل اعتماد نیستم.”