علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، کامپیوتر و IT و اینترنت

آیا یک رایانه می تواند شعر بگوید؟

۹ مهر ۱۳۹۷

اگر یک شعر را بخوانید و تحت تاثیر آن قرار بگیرید، اما بعد متوجه شوید که در واقع توسط یک رایانه نوشته شده است، آیا احساس متفاوتی از آن تجربه خواهید داشت؟ آیا فکر خواهید کرد که رایانه خود آن را بیان کرده و خلاقیت داشته است، یا احساس می کنید که با یک حقه …

اگر یک شعر را بخوانید و تحت تاثیر آن قرار بگیرید، اما بعد متوجه شوید که در واقع توسط یک رایانه نوشته شده است، آیا احساس متفاوتی از آن تجربه خواهید داشت؟ آیا فکر خواهید کرد که رایانه خود آن را بیان کرده و خلاقیت داشته است، یا احساس می کنید که با یک حقه پیش پا افتاده فریب خورده اید؟

0 دیدگاه برای “آیا یک رایانه می تواند شعر بگوید؟”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “آیا یک رایانه می تواند شعر بگوید؟” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

تحقیق و پژوهش

از برترین‌های بایگانی TED. در TED1998، برندا لارل این سوال را مطرح نمود که: چرا تمام بازی‌های رایانه پرفروش برای پسران کوچک ساخته شده‌اند؟ او درباره تحقیق ۲ ساله‌اش درباره ساختن یک بازی که دختران بازی کنند و از آن لذت ببرند صحبت می‌کند. کاری که پیش قدم اتفاقات امروز است.

سایر

آیا کسى قادر به ناپدید شدن در چشم اندازى ساده است؟ به نظر می رسد که این اثر قابل توجه لیو بولین این پرسش را می کند. این هنرمند مستقر در پکن گاهى اوقات “مرد نامریى” نامیده می شود، زیرا تقریباً در تمامى هنرش، بولین جلو مرکز است– و کاملاً غیرقابل دیدن است. هدف او …

فیلم ارائه‌های جذاب

در TEDxUSC (دانشگاه کالیفرنیا) پژوهشگر گرافیک رایانه ای «پال دبوک» درباره فناوری چهره سازی پشت «امیلی دیجیتالی» توضیح می دهد، چهره انسانی بسیار واقعی نما که به صورت دیجیتالی٬ با مراحل متعدد در تولید ساخته شده است.