روانشناسی و روانپزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

راهی ساده برای ترک عادتى بد

۹ مهر ۱۳۹۷

آیا با کنجکاو بودن نسبت به عادتهای بدمان می‌توانیم از شر آنها راحت شویم؟ جودسان بروئر، روانپزشک، به بررسی رابطه میان آگاهی و اعتیاد می‌پردازد– از سیگار کشیدن گرفته تا پرخوری عصبی و کلی چیزهای دیگر که می‌دانیم چقدر برایمان بد هستند اما باز انجامشان می‌دهیم. بیشتر درباره مکانیزیم شکل‌گیری یک عادت و کشف روش …

آیا با کنجکاو بودن نسبت به عادتهای بدمان می‌توانیم از شر آنها راحت شویم؟ جودسان بروئر، روانپزشک، به بررسی رابطه میان آگاهی و اعتیاد می‌پردازد– از سیگار کشیدن گرفته تا پرخوری عصبی و کلی چیزهای دیگر که می‌دانیم چقدر برایمان بد هستند اما باز انجامشان می‌دهیم. بیشتر درباره مکانیزیم شکل‌گیری یک عادت و کشف روش ساده اما عمیقی بیاموزید که می‌تواند به فروکش کردن میل شما به روشن کردن سیگار بعدی، خوردن میان وعده یا چک کردن پیامکهای‌تان در حال رانندگی کمک کند.

0 دیدگاه برای “راهی ساده برای ترک عادتى بد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “راهی ساده برای ترک عادتى بد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

در حین کار کردن در گاراژش، آنوشکا نایکناور یک حسگر طراحی کرد که ترمیم زخم‌ها را دنبال می‌کند، او را تبدیل به جوان‌ترین (در سن ۱۳ سالگی) برنده جایزه نمایشگاه علمی گوگل کرد. اختراع هوشمندانه‌اش چالش جهانی برای زخم‌های مزمن و شدید را جهت‌دهی کرد، زخم‌هایی که بصورت مناسب به علت بیماری‌های قبلی همچون دیابت …

آشپزی

هومارو کانتو و بن روچ مدیر “موتو”،‏ از یک رستوران در شیکاگو آمدند که راه های جدید طبخ و خوردن غذاها را امتحان کنند. ولی در ورای تفریح و تبدیل طعم ها، آن ها یک هدف جدی دارند: آیا ما می توانیم از تکنولوژی جدید غذایی به خوبی استفاده کنیم؟

علوم انسانی و علوم اجتماعی

فیلسوف صاحب نام دن دنت، این ایده را مطرح می کند که نه تنها ما از هوشیاری خود درک درستی نداریم بلکه ذهن ما در خیلی از موارد فعالانه ما را گمراه می کند.