سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

دانشمندان باید برای آموختن، صحبت کردن و به چالش کشیدن آزاد باشند

۹ مهر ۱۳۹۷

کریستی دانکن ، اولین وزیر علوم کانادا می گوید : شما با چیزی بسیار با اهمیت، بسیار ارزشمند، مثل علم و دانش بد رفتار نمی کنید. در یک صحبت صمیمی و بی ریا و الهام بخش در رابطه با ماموریت علم برای پیش بردن محدودیت ها، او موضوعی را مطرح می کند که محققان باید …

کریستی دانکن ، اولین وزیر علوم کانادا می گوید : شما با چیزی بسیار با اهمیت، بسیار ارزشمند، مثل علم و دانش بد رفتار نمی کنید. در یک صحبت صمیمی و بی ریا و الهام بخش در رابطه با ماموریت علم برای پیش بردن محدودیت ها، او موضوعی را مطرح می کند که محققان باید برای ارائه حقایق ناراحت کننده آزاد باشند و نحوه تفکر امروزه را به چالش بکشند، و اینکه همه ما وظیفه داریم که زمانی که می بینیم علم خفه شده یا سرکوب شده است، اعلان کنیم.

0 دیدگاه برای “دانشمندان باید برای آموختن، صحبت کردن و به چالش کشیدن آزاد باشند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دانشمندان باید برای آموختن، صحبت کردن و به چالش کشیدن آزاد باشند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

الهیات، دین و معنویت

دایِن بنسکوتر درباره چگونگی عضویتش در فرقه مونی ها صحبت می کند، و اینکه چگونه پنج سال آزگار در این فرقه ماند. او دیدگاهی نفوذی از فرقه ها و جنبش های افراطی با ما در میان می گذارد، و روش تفکر جدیدی در مورد مشکلزاترین کشمکش های امروز بشر پیش رو می نهد.

تکنولوژی

اد اولبریش، استاد خبره جلوه های بصری رایانه ای از شرکت دیجیتال دامین ( Digital Domain )، برنده فن آوری اسکار، ساخت نسخه جوان تر و پیر تر چهره براد پیت برای فیلم « ماجرای عجیب بنجامین باتن » را تشریح می کند.

سبک زندگی

جراح و نویسنده شروین نولند بر اساس این ایده از امید مراقبت می کند — میل و آرزو به بهتر شدن خودمان و ساختن یک جهان بهتر . ۱۲ دقیقه بحث اندیشمندانه ای که به شما کمک خواهد کرد که بر روی مسیر پیش رو تمرکز کنید .