علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، معماری و عمران، مهندسی شهرسازی

چه اتفاقی می‌افتد وقتی شهری با کمبود جا برای دفن مردگانش مواجه باشد

۹ مهر ۱۳۹۷

به ادعای «الیسون کیلینگ»، اگر بخواهید گورستان شخصی خود را در بریتانیا بنا کنید، بشکلی می‌توانید اینکار را بکنید. او درباره جایی که می‌میریم و دفن می‌شویم بسیار فکر می‌کند — و در این سخنرانی، بعنوان معمار و یکی از همیاران TED، دیدگاهی اقتصادی و اجتماعی عبرت‌انگیزی در مورد ساختار فراموش شده شهرهای کوچک و …

به ادعای «الیسون کیلینگ»، اگر بخواهید گورستان شخصی خود را در بریتانیا بنا کنید، بشکلی می‌توانید اینکار را بکنید. او درباره جایی که می‌میریم و دفن می‌شویم بسیار فکر می‌کند — و در این سخنرانی، بعنوان معمار و یکی از همیاران TED، دیدگاهی اقتصادی و اجتماعی عبرت‌انگیزی در مورد ساختار فراموش شده شهرهای کوچک و بزرگ‌مان ارائه می‌دهد: گورستان. وی با خطاب دادن قوانین بریتانیا بالاخص، قوانین جالب، برخی اوقات خنده‌دار، و اغلب ضد و نقیضی درباره این که در چه مکانی دفن خواهید شد، را آشکار می‌سازد.

0 دیدگاه برای “چه اتفاقی می‌افتد وقتی شهری با کمبود جا برای دفن مردگانش مواجه باشد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چه اتفاقی می‌افتد وقتی شهری با کمبود جا برای دفن مردگانش مواجه باشد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در این ویدئوی آرشیویِ TED از سال ۱۹۹۸، قهرمان دوی سرعت پارا المپیک، ایمی مالینز، در مورد شکستن رکورد در حرفۀ خودش (دویدن) و این که چطور پاهای مصنوعی عجیبش از جنس الیاف کربن (که آن موقع فقط نمونه آزمایشی بودند) کمکش کردند تا از خط پایان بگذرد، صحبت می کند.

تکنولوژی

در این سخنرانى مختصر، ساول گریفیث از اختراعى پرده بردارى مى کند که کمپانى جدیدش Makani Power مشغول کار کردن بر آن بوده است: توربین هاى بادبادکى غول پیکرى که مقادیر حیرت آورى از انرژى پاک و تجدیدپذیر را ایجاد مى کنند.

سبک زندگی

نه روز قبل از (سخنرانی) ۲۰۰۸ TED، دیوید هافمنِ فیلمساز، تقریبا همه ی داراییش را در آتشسوزی یی از دست داد که خانه، محل کار و نتیجه ی ۳۰ سال جمع آوریش را از بین برد. او نگاهی به زندگیِ قبلِ خود که نابود شده می کند و به آینده چشم می دوزد.