اقتصاد و مالی، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

یک اقتصاد سالم باید در جهت شکوفایی طراحی شود، نه رشد

۹ مهر ۱۳۹۷

یک اقتصاد جهانی پایدار و سودبخش چه شکلی است؟ “مثل یک دونات است،” کیت راورث اقتصاددان آکسفورد می‌گوید. در یک سخنرانی جذاب و درجه یک، او توضیح می‌دهد که ما چطور می‌توانیم کشورها را از چاله بیرون بکشیم — جایی که مردم در احتیاجات ضروری زندگی درمانده‌اند — و اقتصادهای احیاگر و توزیعی را خلق …

یک اقتصاد جهانی پایدار و سودبخش چه شکلی است؟ “مثل یک دونات است،” کیت راورث اقتصاددان آکسفورد می‌گوید. در یک سخنرانی جذاب و درجه یک، او توضیح می‌دهد که ما چطور می‌توانیم کشورها را از چاله بیرون بکشیم — جایی که مردم در احتیاجات ضروری زندگی درمانده‌اند — و اقتصادهای احیاگر و توزیعی را خلق کنیم که درون محدودیت‌های زیست‌بومی سیاره ما کار کنند.

0 دیدگاه برای “یک اقتصاد سالم باید در جهت شکوفایی طراحی شود، نه رشد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “یک اقتصاد سالم باید در جهت شکوفایی طراحی شود، نه رشد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

چرا مردم مریم باکره را در ساندویچ پنیر می بینند یا اشعار شیطانی در آهنگ «پلکان بهشت» می شنوند؟ با استفاده از ویدئو و موزیک، مایکل شرمرِ شک گرا نشان می دهد که چطور ما خودمان را متقاعد می سازیم که اعتقاد داشته باشیم؛ و از واقعیت ها چشم بپوشیم..

سایر

از بخش لزج و بد بوی زندگی چه چیزی می‌توانیم بیاموزیم؟ در این گفتگوی شاد، روزنامه ‌نگار علمی آنا روس چایلد به ما بخش پنهان ” مواد ناخوشایند ” را نشان می‌دهد و بیان می‌کند که چرا از ذات خزنده طبیعت فرار می‌کنیم، درمان و فناوری ما را به منابع بسیار مهم دانش نزدیک می‌کند …

فیلم ارائه‌های جذاب

چی می شد اگر یک موزیک ویدئو توسط موسیقی هدایت میشد؟ صرفا به عنوان بیانی از آهنگ، به جای اینکه ایده های فیلمساز اون رو کارگردانی کنه. جاکوب ترولبک طراح، نتایج تجربه اش رو با دیگران به اشتراک میذاره.