پزشکی و سلامت، فیلم ارائه‌های جذاب

کوین استون : آینده‌ای زیستی برای تعویض مفصل

۱۰ مهر ۱۳۹۷

آرتروز و آسیب ها میلیون ها مفصل رو از کار می اندازند ، ولی تعداد خیلی کمی بهترین درمان نصیبشان می شود ؛ یعنی بافت بیولوژیکی واقعی. ” کوین استون ” روشی را نشان می دهد که با استفادۀ مبتکرانه از بافت حیوانی، از هزینه های بالا و کمبود اهداءکننده های پیوند انسان به انسان …

آرتروز و آسیب ها میلیون ها مفصل رو از کار می اندازند ، ولی تعداد خیلی کمی بهترین درمان نصیبشان می شود ؛ یعنی بافت بیولوژیکی واقعی. ” کوین استون ” روشی را نشان می دهد که با استفادۀ مبتکرانه از بافت حیوانی، از هزینه های بالا و کمبود اهداءکننده های پیوند انسان به انسان عبور می کند.

0 دیدگاه برای “کوین استون : آینده‌ای زیستی برای تعویض مفصل”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “کوین استون : آینده‌ای زیستی برای تعویض مفصل” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جذاب و کاربردی در ارائه

در مقاله‌های قبلی ۲۳ نکته‌ی طراحی و ایده‌هایی برای ارائه ذکر شد در ادامه نکات بعدی را ذکر می‌کنیم: ۲۴)سراسر ارائه‌ی خود برای نشان دادن نکات از کد رنگ استفاده کنید اینجا نمونه‌ی دیگری از ارائه است که در آن از رنگ‌ها برای سازماندهی نکات مدنظرخود استفاده می‌کنند. در این مورد، از ده رنگ مختلف برای نشان …

علوم پایه

ادوارد آسبورن ویلسون همزمان با دریافت جایزه TED خود در سال ۲۰۰۷، از جانب همه مخلوقات از ما تمنا می‎کند که بیشتر درباره زیست‌سپهرمان بیاموزیم و دایره‎المعارف شبکه‎ای از همه دانش جهان درباره زندگی بسازیم.

علوم پایه

همه‌ی بشریت تکه‌هایی مشترک از دی‌اِن‌اِی را در خود دارد، که از نیاکان آفریقایی‌تبارمان به ما رسیده‌است. اسپِنسِر وِلز، متخصص ژنتیک، درباره‌ی پروژه‌ی ژن‌نگاری -ژنوگرافیک- سخنرانی می‌کند که در آن از این دی‌اِن‌اِیِ مشترک برای دریافتن این نکته استفاده می‌:شود که ما چگونه – به‌رَغم گونه‌گونی‌مان – به راستی به‌ هم پیوند خورده‌ایم.