تحقیق و پژوهش، سایر، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، کامپیوتر و IT و اینترنت

رشد سریع اینترنت چین — و اینکه به کدام سو می‌رود

۱۱ مهر ۱۳۹۷

اینترنت چین به شکلی سرسام‌آور رشد کرده — اکنون کاربران آن بیشتر از مجموع جمعیت آمریکا، انگلستان، روسیه، آلمان، فرانسه و کانادا روی هم است. حتی با وجود نقص‌هایش، وضعیت زندگی مردمی فراموش شده بخاطر آن بشکلی غیر‌قابل بازگشت ارتقاء یافته است، اینها گفته‌های مدیر عامل روزنامه پست صبح‌گاهی چین جنوبی، گری لیو است و …

اینترنت چین به شکلی سرسام‌آور رشد کرده — اکنون کاربران آن بیشتر از مجموع جمعیت آمریکا، انگلستان، روسیه، آلمان، فرانسه و کانادا روی هم است. حتی با وجود نقص‌هایش، وضعیت زندگی مردمی فراموش شده بخاطر آن بشکلی غیر‌قابل بازگشت ارتقاء یافته است، اینها گفته‌های مدیر عامل روزنامه پست صبح‌گاهی چین جنوبی، گری لیو است و در یک سخنرانی شگفت‌انگیز لیو توضیح می‌دهد که چطور صنایع فناوری در چین در حال پیشرفت است — از نوآوری‌هایی، مانند سفر‌های بهینه سازی شده توسط هوش مصنوعی با قطار، تا اعتبار سنجی‌های اجتماعی آخرالزمانی که برای شهروندان امتیاز و محدودیت ایجاد می‌کند.

0 دیدگاه برای “رشد سریع اینترنت چین — و اینکه به کدام سو می‌رود”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “رشد سریع اینترنت چین — و اینکه به کدام سو می‌رود” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی

بیل جوی، متخصص تکنولوژی و آینده نگر، از چندین نگرانی عمده در ارتباط با آینده ی بشریت صحبت می کنه — بعلاوه ی چندین امید بزرگ در زمینه های بهداشت، آموزش و پرورش و تکنولوژی در آینده.

سایر

وقتی ترسی شوالیر به یک نقاشی نگاه میکند، او داستان پشت این نقاشی را تصور می کند: نقاش چگونه این مدل را دیده؟ تعبیر نگاه مدل چیست؟ چرا این مرد … گلگونه؟ او سه داستان را از نقاشیهای پرتره افراد از جمله یکی از آنها که منجر به پرفروش ترین رمان او شد به نام …

علوم پایه

پاتریشیا بورخات – فیزیکدان – دو مورد جدید از مواد اولیه جهان را برای ما روشن می کند: ماده تاریک و انرژی تاریک. این دو که روی هم رفته بیش از ۹۶ درصد آنچه در جهان وجود دارد را می سازند، قابل اندازه گیری یا مشاهده مستقیم نیستند ولی تاثیرشان در دنیا بسیار زیاد است.