علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

برای تغییر رفاه کودکان، نژاد را از معادله خارج کنید

۱۱ مهر ۱۳۹۷

در این سخنرانی جذاب که در مورد نفوذ نژاد و منطقه در تصمیمات پرورشگاهی است، فعال اجتماعی جسیکا پرایس یک راهکار امیدوارکننده برای کمک کردن به آژانس‌های رفاه کودک می‌دهد تا ارزیابی‌هایشان در مورد وقتی که می‌خواهند بچه‌ها را از خانواده‌هایشان دور کنند بدون تعصب باشد. پرایس گفت، «بیایید با هم روی یک سیستم رفاه …

در این سخنرانی جذاب که در مورد نفوذ نژاد و منطقه در تصمیمات پرورشگاهی است، فعال اجتماعی جسیکا پرایس یک راهکار امیدوارکننده برای کمک کردن به آژانس‌های رفاه کودک می‌دهد تا ارزیابی‌هایشان در مورد وقتی که می‌خواهند بچه‌ها را از خانواده‌هایشان دور کنند بدون تعصب باشد. پرایس گفت، «بیایید با هم روی یک سیستم رفاه کودک کار کنیم که می‌خواهد خانواده‌ها را قوی‌تر کند، نه اینکه آن‌ها را از هم جدا کند.»

0 دیدگاه برای “برای تغییر رفاه کودکان، نژاد را از معادله خارج کنید”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “برای تغییر رفاه کودکان، نژاد را از معادله خارج کنید” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

علوم مهندسی

بنیان‌گذاران گوگل، لری پیج و سرگئی برین پیشنهاد می‌کنند که نگاهی به درون ماشین گوگل بیندازیم و نکات ظریفی را درباره‌ی الگوهای بین‌المللی جستجو، بنیاد بشردوستانه‌ی گوگل و وقف شدن شرکت به نوآوری و رضایت کارمندان به اشتراک می‌گذارند.

تکنولوژی

نیک سیرز مخترع، اولین نسل «گوی»، یک نمایشگر چرخان تداوم دید که تصاویر سه بعدی درخشانی تولید می کند، را معرفی می کند. قصه‌ ی کوتاه و جالب این اختراع.

اخبار و سایر

با کمک تیم محتوایی سایت ppt.ir، بخش بلاگ سایت به بخش آموزشی ارتقاء یافت. در این بخش قرار است که آموزش‌هایی (فعلا) در ۶ دسته ارائه شود. البته پیش از این آموزش‌هایی در دو دسته‌ی «نحوه ارائه» و «نحوه‌ی ساخت پاورپوینت» ارائه شده است و سایر آموزش‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود. برای دسترسی به …