پزشکی و سلامت، تکنولوژی، علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، مراقبت‌های بهداشتی

سونار لوترا: آشنایی با دستگاه قناری ِ‌آبی

۱۲ مهر ۱۳۹۷

بعد از یک بحران اجتماعی، چگونه می‌توانیم بگوییم که آب آشامیدنی برای آشامیدن سالم و ایمن است؟ آزمایش‌های حاضر آهسته و پیچیده هستند، و تاخیر می‌تواند کشنده باشد، همانطور که بعد از زمین لرزه سال ۲۰۱۱ بیماری وبا در هاییتی شیوع یافت. عضو TED سونار لوترا ابزار ساده ای را که برای آزمایش‌های سریع و …

بعد از یک بحران اجتماعی، چگونه می‌توانیم بگوییم که آب آشامیدنی برای آشامیدن سالم و ایمن است؟ آزمایش‌های حاضر آهسته و پیچیده هستند، و تاخیر می‌تواند کشنده باشد، همانطور که بعد از زمین لرزه سال ۲۰۱۱ بیماری وبا در هاییتی شیوع یافت. عضو TED سونار لوترا ابزار ساده ای را که برای آزمایش‌های سریع و ایمنی و سالم بودن آب طراحی کرده نمایش می‌دهد– قناری ِ‌آبی

0 دیدگاه برای “سونار لوترا: آشنایی با دستگاه قناری ِ‌آبی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “سونار لوترا: آشنایی با دستگاه قناری ِ‌آبی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

پزشکی و سلامت

تصویر ساز الکساندر تسیاریس تجسم پزشکی قوی ای، از رشد انسان از مرحله لقاح تا تولد و فراتر از آن را به نمایش میگذارد. (حاوی تصاویری است که ممکن است برای بعضی ناخوشایند باشد.)

پزشکی و سلامت

استیو جانسون نویسنده‌ای است که ما را به یک تور ۱۰ دقیقه‌ای در کتابش، نقشه‌ی روح‌ها، می‌بَرَد که در مورد یک همه‌گیری وبا در سال ۱۸۵۴ در لندن و اثر آن بر روی علم، شهرها و جامعه‌ی نوین است.

جغرافیا و نجوم

در گفتگویی جالب و هیجان‌انگیز، هنری لین نوجوان به چیزی غیرمنتظره در آسمان نگاه می‌کند: خوشه‌های کهکشانی دور. با مطالعه خواص بزرگترین تکه‌های جهان، برنده جایزه نمایشگاه علمی اینتل مدعی است که ما می توانیم خیلی چیزها را درباره اسرار علمی در کهکشان و جهان خودمان بیاموزیم.