فیلم ارائه‌های جذاب، هنر، هنرهای نمایشی

چگونه خواهر شدیم

۱۴ مهر ۱۳۹۷

شاعران فلیس بل و جنیفر مورفی گزیده‌ای از نمایشنامه‌شان “زنان دیگر” که توسط مونیکا ال ویلیامز ساخته و کارگردانی شده است اجرا می‌کنند. در یک سفر فریبنده و دلربا، آنها با هم داستان‌هایی بهم می‌بافند و سر هم می‌کنند که سرشار از خنده، وفاداری، تراژدی و دل شکستگی است که به یاد آورنده لحظاتی است …

شاعران فلیس بل و جنیفر مورفی گزیده‌ای از نمایشنامه‌شان “زنان دیگر” که توسط مونیکا ال ویلیامز ساخته و کارگردانی شده است اجرا می‌کنند. در یک سفر فریبنده و دلربا، آنها با هم داستان‌هایی بهم می‌بافند و سر هم می‌کنند که سرشار از خنده، وفاداری، تراژدی و دل شکستگی است که به یاد آورنده لحظاتی است که آنها را با هم خواهر کرد.

0 دیدگاه برای “چگونه خواهر شدیم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چگونه خواهر شدیم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

با سادگی عمیقی، جان وودن٬ مربی٬ تعریف دوباره ای از موفقیت می‌کند و اصرار دارد که ما بهترین راه خودمان را دنبال کنیم. در این بحث الهام بخش او نصایحی را که به بازیکنش در دانشگاه کالیفرنیا- لس انجلس میداد را به اشتراک می‌گذازد، و اشعاری را نقل کرده واز حکمت پدرش یاد می‌کند.

جغرافیا و نجوم

کارولاین پروکو آخرین یافته های فضاپیمای کاسینی را که در آخرین گردش به دور یکی از اقمار زحل به نام انسیلیدس به دست آورده بازگو می کند. نمونه برداری هایی که از آبفشانهای اینسلیدس انجام شده احتمال وجود حیات در اقیانوسی در زیر سطح این قمر را مطرح می کند.

تکنولوژی

این دمو از لابراتوار مائس در دانشگاه MIT، که پراناو میستری رهبری آن را به عهده داشته است، مثل توپ در TED صدا کرد. دستگاهی همراه با یک پروژکتور که راه را برای ایجاد تعاملی عمیق با محیط پیرامونمان هموار می سازد. فیلم “گزارش اقلیت” را به خاطر بیاورید و سپس به تماشا بنشینید.