علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، معماری و عمران

گرما و حکمت خانه‌های خشتی

۱۴ مهر ۱۳۹۷

آنا هرینگر، معمار، می‌گوید:«منابع زیادی وجود دارد که طبیعت به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است- فقط باید از حس خود برای دیدن آنها و از خلاقیت خود برای بهره‌مندی از آنها استفاده کنیم.» هرینگر از مصالح سنتی مانند گِل و بامبو برای ساخت سازه از چین تا سوئیس، بنگلادش و در دوردست‌ها …

آنا هرینگر، معمار، می‌گوید:«منابع زیادی وجود دارد که طبیعت به صورت رایگان در اختیار ما قرار داده است- فقط باید از حس خود برای دیدن آنها و از خلاقیت خود برای بهره‌مندی از آنها استفاده کنیم.» هرینگر از مصالح سنتی مانند گِل و بامبو برای ساخت سازه از چین تا سوئیس، بنگلادش و در دوردست‌ها استفاده می‌کند. در این گفتگوی لذت‌بخش یک مدرسه جذاب را می‌بینید، یک اداره شیک و فضاهای دنج اجتماعی که همگی از مصالح طبیعی ساخته شده‌اند.

0 دیدگاه برای “گرما و حکمت خانه‌های خشتی”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “گرما و حکمت خانه‌های خشتی” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در EG 2008، آدام سَوِیج در مورد علاقه خاصش به “دودو” پرنده منقرض شده و اینکه چگونه این علاقه او را به “تلاش مضاعفی” عجیب و غافلگیرانه کشاند، صحبت می کند. یک ماجرای جالب و سرگرم کننده که از دید یک انسان خلاق روایت می شود.

پزشکی و سلامت

جراح و نویسنده، شروین نولاند روند پیشرفت درمان با الکتروشوک به عنوان درمانی برای افسردگی شدید و مرگبار -و از جمله بیماری خود او- را تشریح می کند. سخنرانی تاثیرگذار و صمیمانه ی او درباره ی آرامش، رستگاری و فرصت دوباره است.

نحوه ساخت پاورپوینت

به صورت پیش فرض در پاورپوینت کلیه اسلایدها از یک اندازه نسبی ۱۶ * ۹ اینچ برخوردار هستند. همچنین می دانید که تلویزیون‌های صفحه پهن(wide) نیز از ابعاد نسبی ۱۶ * ۹ اینچ استفاده می‌کنند. اگرچه اسلایدهای صفحه گسترده با مانیتورهای صفحه گسترده و پروژکتورها بهتر کار می‌کنند، با این حال گاهی شما نیاز دارید تا …