سایر، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب، ورزشی

چیزی که فوتبال درباره آزادی به ما می‌آموزد

۱۶ مهر ۱۳۹۷

همکار TED و کارگردان تئاتر، مارک باموتی جوزف می‌گوید، «فوتبال تنها چیزی است که در این کره خاکی در با هم انجام دادنش توافق داریم.» از طریق نمایش‌ها و کاری خلاقانه به نام «حرکت و پاس،» جوزف موسیقی، رقص و فوتبال را برای نشان دادن ارتباطات لذت‌بخش و قابل دسترس بین هنر و ورزش پیوند …

همکار TED و کارگردان تئاتر، مارک باموتی جوزف می‌گوید، «فوتبال تنها چیزی است که در این کره خاکی در با هم انجام دادنش توافق داریم.» از طریق نمایش‌ها و کاری خلاقانه به نام «حرکت و پاس،» جوزف موسیقی، رقص و فوتبال را برای نشان دادن ارتباطات لذت‌بخش و قابل دسترس بین هنر و ورزش پیوند می‌دهد. ببینید او چطور از بازی زیبا برای پرورش اجتماع و برجسته کردن مشکلات پیش روی مهاجران استفاده می‌کند.

0 دیدگاه برای “چیزی که فوتبال درباره آزادی به ما می‌آموزد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “چیزی که فوتبال درباره آزادی به ما می‌آموزد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

جذاب و کاربردی در ارائه

  در این مقاله سعی شده است تا به حل اشتباهات رایج در ارائه و طراحی پاورپوینت بپردازیم. با در نظرگرفتن نکات زیر میتوان ارائه‌ای زیبا و جذاب آماده کرد: ۱-پر کردن اسلایدها با متن شاید بزرگترین اشتباهی که افراد در ارائه پاورپوینت انجام می دهند این است که هر اسلاید را پر از متن …

روانشناسی و روانپزشکی

جاناتان هایت – روانشناس – پنج ارزش اخلاقی که مبنای گرایشهای سیاسی ما و اینکه آیا ما چپ گرا یا راست گرا یا میانه رو هستیم را بررسی می کند. این سخنرانی نگاه تازه ای به ارزشهایی است که لیبرالها یا محافظه کارها به آنها بیشتر اهمیت می دهند.

صنایع دستی

ماریسا فیک جردن در این سخنرانی کوتاه و فشرده که با عکس همراه است درباره اینکه چگونه بافندگان سنتی سیم در روستای زولو بازاری جهانی برای کار درخشان خود ایجاد کردند، صحبت می‌کند.