روانشناسی و روانپزشکی، علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

شادی در جسم و جان

۲۷ مهر ۱۳۹۷

ایو انسلر، خالق نمایشنامه تک گویی واژن، بیان می کند که چگونه بحث در مورد یائسگی با دوستانش منجر به صحبت کردن در مورد تمام انواع اعمال جنسی بر روی صحنه شد و همچنین منجر به راه انداختن یک کمپین جهانی برای پایان دادن به خشونت نسبت به زنان و پیدا کردن شادی اش شد …

ایو انسلر، خالق نمایشنامه تک گویی واژن، بیان می کند که چگونه بحث در مورد یائسگی با دوستانش منجر به صحبت کردن در مورد تمام انواع اعمال جنسی بر روی صحنه شد و همچنین منجر به راه انداختن یک کمپین جهانی برای پایان دادن به خشونت نسبت به زنان و پیدا کردن شادی اش شد .

0 دیدگاه برای “شادی در جسم و جان”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “شادی در جسم و جان” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

در این سخنرانی حیرت انگیز از آرشیو سخنرانی های TED، بن کچر نقاش نوشته های طنز خود را می خواند. این داستانهای هوشمندانه و خیالی امیدها و نقاط ضعف عمق تاریخ (و نیویورک مدرن) را که در اشیایی همچون کلید برق و علامتهای مختلف محفوظ هستند نشان میدهد.

علوم مهندسی

آناند اگاراوالا BumpTop را ارایه میدهد, که یک برنامه کامپیوتری است که صفحه معمولی رایانه را به حد باشکوه و فوق العاده سه بعدی میکند، با تغیر دادن طرز کار با فایل ها و پوشه ها به یک محل بازی آزادانه با مدارک مچاله شده و دیوارهای پوشیده از یادداشت.

جذاب و کاربردی در ارائه

به یاد داشته باشید که پاورپوینت بدخیم هنوز نمرده است! پاورپوینت بد چه بر روی یک کامپیوتر شخصی ارائه شود، چه بر روی یک کی‌نوت؛ همیشه بد است. به عبارت دیگر پاورپوینت بدی که بد ارائه شود؛ مخاطبان شما را در زمان ارائه بعدی به بوفه هدایت می‌کنند! ما همه از دیدن اسلایدهای وحشتناکی که …