علوم اجتماعی و جامعه‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

افول شگفت‌انگیز خشونت

۳۰ مهر ۱۳۹۷

در این سخنرانی، استیون پینکر سقوط خشونت را از تاریخ انسان به روایت کتاب مقدس تا زمان حاضر تشریح می کند. وی می گوید که گرچه شاید در زمانه ی جنگ عراق و دارفور سخن از افول خشونت غیرمنطقی و حتی وقیحانه به نظر برسد، ولی حقیقت این است که ما در صلح آمیزترین دوران …

در این سخنرانی، استیون پینکر سقوط خشونت را از تاریخ انسان به روایت کتاب مقدس تا زمان حاضر تشریح می کند. وی می گوید که گرچه شاید در زمانه ی جنگ عراق و دارفور سخن از افول خشونت غیرمنطقی و حتی وقیحانه به نظر برسد، ولی حقیقت این است که ما در صلح آمیزترین دوران از زمان وجود گونه ی انسان زندگی می کنیم.

0 دیدگاه برای “افول شگفت‌انگیز خشونت”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “افول شگفت‌انگیز خشونت” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سایر

اگر شما در خانواده ای بزرگ شده باشید که در آن تعصب و تنفر آموزش داده می شود، آیا می توانید راه دیگری را انتخاب کنید؟ وقتی پدر «زک ابراهیم» داشت نقشه ی بمب گذاری ساختمان تجارت جهانی را طراحی می کرد، او فقط هفت سال داشت. سرگذشت او تکان دهنده و قدرتمند و در …

روانشناسی و روانپزشکی

در این سخنرانی کوتاه TED دانشگاهی، جواشیم دِ پوسادا یک آزمایش تعیین کننده در زمینه به تعویق انداختن لذت را توضیح می دهد . اینکه چطور از این طریق می توان میزان موفقیت افراد را پیش بینی کرد. همراه با نمایش فیلم بی نظیری از تلاش کودکان برای نخوردن مارشملو(نوعی شیرینی خمیری مانند)!

اقتصاد و مالی

ما تصاویر منفی آفریقا را می شناسیم- گرسنگی و بیماری، تنشها و فساد. اما نگوزی اوکونجو-اویآلا می گوید که داستانی دیگر در بسیاری از کشورهای آفریقایی در حال اتفاق است که کمتر صحبت از آن شده: داستان بازسازی رشد اقتصادی و فرصتهای تجاری.