علوم مهندسی، فیلم ارائه‌های جذاب، مکانیک، هوافضا و مهندسی پزشکی

دیوید هافمن هیجانش در مورد اسپاتنیک (Sputnik) را با ما به اشتراک میگذارد

۲ آبان ۱۳۹۷

دیوید هافمن، فیلم ساز، قسمت هایی از فیلم مستند خودش را در مورد هیجانی که اسپاتنیک ایجاد کرد، به اشتراک میگذارد، که در آن چگونگی پرتاب اسپاتنیک در ۱۹۵۷ توسط شوروی به تصویر کشیده شده است. اتفاقی که منجر به مسابقه در فضانوردی و همچنین مسابقه تسلیحاتی منجر شد — و باعث رشد زیاد آموزش …

دیوید هافمن، فیلم ساز، قسمت هایی از فیلم مستند خودش را در مورد هیجانی که اسپاتنیک ایجاد کرد، به اشتراک میگذارد، که در آن چگونگی پرتاب اسپاتنیک در ۱۹۵۷ توسط شوروی به تصویر کشیده شده است. اتفاقی که منجر به مسابقه در فضانوردی و همچنین مسابقه تسلیحاتی منجر شد — و باعث رشد زیاد آموزش علوم و ریاضیات در سراسر جهان شد.

0 دیدگاه برای “دیوید هافمن هیجانش در مورد اسپاتنیک (Sputnik) را با ما به اشتراک میگذارد”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “دیوید هافمن هیجانش در مورد اسپاتنیک (Sputnik) را با ما به اشتراک میگذارد” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

روانشناسی و روانپزشکی

تایلر دویت، معلم علوم دبیرستان درباره ی یک برنامه‌ی درسی مربوط به باکتری‌ها فوق العاده هیجان زده بود (چقدر جذاب !) — و وقتی دید دانش آموزانش از آن متنفر هستند شوکه شد. مشکل کتاب مرجع بود: کاملاً غیر قابل درک بود. او معلم های علوم را فرا می خواند تا از شر اصطلاحات تخصصی …

الهیات، دین و معنویت

یاکوبز – نویسنده، فیلسوف، طنزپرداز و خبرنگار – در آخرین کنفرانس EG در مورد یک سال زندگی اش که وقف اطاعت مو به مو از دستورات انجیل کرده، صحبت کرده است.

تکنولوژی

خودروهای هیبرید را فراموش کنید — «شی آقاسی» می گوید تنها راه چاره ی ما برای حذف آلاینده ها خودروهای برقی هستند. شرکت او به نام Better Place «جایی بهتر» برنامه بلندپروازانه ای برای بی نیاز کردن کشورها از نفت تا سال ۲۰۲۰ دارد.