اخلاق، الهیات، دین و معنویت، علوم انسانی و علوم اجتماعی، فیلم ارائه‌های جذاب

جَکی تَبیک: عملِ توازنِ دل سوزی و رحم

۵ آبان ۱۳۹۷

در حالیکه ما همه توافق بر این داریم که دل سوزی و رحم یک ایده ی عالی است، خاخام تَبیک اعتراف میکند که در اجرای آن، چالش هایی وجود دارد. او توضیح می دهد که چگونه یک تعادل دقیق بینِ رحم و عدالت، میتواند ما را قادر به اعمالِ صالح و حفظ کردنِ سلامتِ عقلی …

در حالیکه ما همه توافق بر این داریم که دل سوزی و رحم یک ایده ی عالی است، خاخام تَبیک اعتراف میکند که در اجرای آن، چالش هایی وجود دارد. او توضیح می دهد که چگونه یک تعادل دقیق بینِ رحم و عدالت، میتواند ما را قادر به اعمالِ صالح و حفظ کردنِ سلامتِ عقلی ما، کند.

0 دیدگاه برای “جَکی تَبیک: عملِ توازنِ دل سوزی و رحم”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “جَکی تَبیک: عملِ توازنِ دل سوزی و رحم” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

سبک زندگی

در سن چهارده (۱۴) سالگی، در فقر و خشکسالی، یک پسر مالاوی آسیاب بادیی برای رساندن برق به خانهٔ خانواده اش ساخت. حالا در سن بیست دو (۲۲) سالگی، برای دوّمین دفعه ویلیام کامکوامبا سخنگوی TED (تد) است. در این صحبت هیجانی، با حرفهای خودش، داستان ابتکارش که زندگیش را تغییر داد می گوید.

سایر

در سخنرانی در یک مدرسه دخترانه در لندن، میشل اوباما در یک دعوی پرشور و شخصی، تک تک دانش آموزان را دعوت می کند تا تحصیلات را جدی بگیرند. او می گوید، این نسل مستعد جدید است که شکاف میان جهانی که هست و جهانی که می بایست باشد را پر می کند.

تکنولوژی

اخترشناسان اعتقاد دارند که همه ستاره ها در کهکشان، سیاره دارند، یک پنجم از آنها ممکن است قابل سکونت باشند. فقط ما نتوانسته ایم هیچ کدام از آنها را ببینیم. جرمی کاسدین و تیمش به دنبال تغییر این شرایط هستند با طراحی و مهندسی یک ابزار فوق العاده. یک صفحه ایجاد کننده سایه برای ستاره …