بیماری‌ها، پزشکی و سلامت، سایر، فیلم ارائه‌های جذاب

بیل گیتسِ رها از قید و بند

۶ آبان ۱۳۹۷

بیل گیتس امیدوار است چندی از بزرگ ترین مساله های پیش روی بشر را به وسیله ی نوع جدیدی از بشر دوستی حل کند. در طی یک سخنرانی پراحساس و بامزه ی ۱۸ دقیقه ای، او از ما می خواهد به دو مساله ی بزرگ و اینکه چگونه ممکن است آنها را حل کنیم، توجه …

بیل گیتس امیدوار است چندی از بزرگ ترین مساله های پیش روی بشر را به وسیله ی نوع جدیدی از بشر دوستی حل کند. در طی یک سخنرانی پراحساس و بامزه ی ۱۸ دقیقه ای، او از ما می خواهد به دو مساله ی بزرگ و اینکه چگونه ممکن است آنها را حل کنیم، توجه نماییم.

0 دیدگاه برای “بیل گیتسِ رها از قید و بند”

دیدگاهی برای این مطلب نوشته نشده است.

اولین دیدگاه را برای “بیل گیتسِ رها از قید و بند” بنویسید.

نوشته‌های مرتبط:

فیلم ارائه‌های جذاب

یکی از گروه‌های موسیقی افریقایی امریکایی (R&B) با نام “هفت ساز طبیعی” ارکستری با سازهای پرارزش که با نفس بی‌نظیر خود، آواز پرواز کن عزیزم” را اجرا می‌کنند.

علوم پایه

گرده ها برای بیشتر ما بی اهمیت هستند،البته به جز مواقعی که حساسیت های فصلی مطرح می شوند.اما میکروسکوپ ها اسرار جالبی از آنها را برملا می کنند و آنها را در شکلها ورنگهای بسیار زیبایی نشان می دهند ….که بسیار دیدنی به اطراف سفر می کنند. جاناتان دروری دراین ویدیو نگاه اجمالی اما دقیقی …

الهیات، دین و معنویت

دایِن بنسکوتر درباره چگونگی عضویتش در فرقه مونی ها صحبت می کند، و اینکه چگونه پنج سال آزگار در این فرقه ماند. او دیدگاهی نفوذی از فرقه ها و جنبش های افراطی با ما در میان می گذارد، و روش تفکر جدیدی در مورد مشکلزاترین کشمکش های امروز بشر پیش رو می نهد.